تاریخ انتشار: ۰۹:۱۷ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد روزنامه جوان از یکی از مخالفان روحانی/ ماجرای توئیت جنجالی رسایی به سلیمانی چه بود؟

به تازگی توئیت حمید رسایی که درباره سردار سلیمانی منتشر شده، جنجالی شد به طوری که روزنامه جوان آن را نقد کرد.

حمید رسایی

رویداد۲۴ عصر ایران نوشت: روزنامه جوان، متعلق به سپاه پاسداران، در یادداشتی منتقدانه نسبت به حمید رسایی، یادآور شد که او قبلا هم به سردار شهید قاسم سلیمانی اهانت کرده است.

در این گزارش آمده است: شاید خیلی‌ها یادشان نیاید ماجرا چیست؛ بنابر این به تیر ۱۳۹۷ می‌رویم، به جایی که حسن روحانی رئیس جمهور وقت گفته بود: اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی‌باشد.

بعد از اظهارات رئیس جمهور سابق، سردار قاسم سلیمانی نامه‌ای در نامه‌ای به وی نوشت:

برادر بزرگوار جناب آقای روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم 

آن چه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه‌ها منعکس شد، مبنی بر این که اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی‌باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی فرمودید، مایه مباهات و افتخار است.

حقیر به عنوان سرباز ولایت و این ملت سرفراز و با همه جان به حضور جنابعالی عرض می‌کنم: این همان دکتر روحانی است که ما شناخت داشتیم و داریم و می‌بایست باشد. شما با سخنان حکیمانه ارزشمند و قدرتمندانه خودتان رهبر عزیز، ملت بزرگوار ایران اسلامی و مسلمانان جهان را سرافراز کردید.

دست شما را برای ایراد این سخنان به موقع، حکیمانه و صحیح می‌بوسم و برای هر سیاستی که مصلحت نظام اسلامی باشد در خدمت هستیم.


بیشتر بخوانید: بازگشت تندروها باعث نگرانی روزنامه اصولگرا شد


حمید رسایی که از مخالفان سرسخت روحانی بود، این نامه را برنتابید و نامه سردار سلیمانی را به دستبوسی ابوموسی اشعری تشبیه کرد. او در توئیتی نوشت: «به تاریخ که نگاه می‌کنم امثال اشعث کندی و ابوموسی اشعری یک عمر به امام علی (ع) خون دل دادند. یکی، دو بار هم در حرف و نه در عمل، مواضع درست داشتند، اما مالک اشتر برای دست‌بوسی از آن‌ها دستپاچه نشد.» و زیرش هشتگ قاسم سلیمانی زد.

توئیت رسایی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
2
6
جنگ کفتار ها شروع شده - تازه اول حرف ها و حرکات این یابو رسایی بعد از انتخابش برای مجلس هستیم . این شارلاتان بی سواد - و شیرن عقل جنجال های زیاددی به پا می کنه.
راِیش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
2
4
دو
ه ز ا ری
اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
روزنامه های اصولگرا وقتی حرف اصلاح طلبها را دیر و خیلی دیر بیان میکنند. تازه یادشان افتاده حق با کیست. رسایی و کریمی قدوسی و شیخ تهرانی فاجعه هستند این را قبلا مردمی که رای ندادند گفتند تازه فهمیدند که مردم چی میگفتند و خود همین روزنامه های حرفای رسایی را میزدند . چی شد اون انگوزمان هایتان بقول رییسی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان