تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مجلس: علت کاهش مشارکت فقط به دلیل تبلیغات دشمن بود نه عملکرد مسئولان/ خاتمی و اصلاح‌طلبان مخالفت با نظام را سرلوحه خود قراردادند

غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس درباره علت کاهش مشارکت در انتخابات گفت:با همه تبلیغات مسموم و مشکلاتی که وجود داشت به نظرم این رقم، میزان خوبی بود.

انتخابات مجلس

رویداد۲۴ به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ انتخابات مجلس دوازدهم با ۴۱ درصد مشارکت، رکورد کمترین میزان مشارکت در انتخابات را شکست. موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پاسخ به اینکه آیا این میزان مشارکت مطلوب بوده است به دیده‌بان ایران گفت: «تقریبا به آنچه پیش‌بینی می‌کردم نزدیک بود. با همه تبلیغات مسموم و مشکلاتی که وجود داشت به نظرم این رقم، میزان خوبی بود.»

وی درباره علت کاهش مشارکت عنوان کرد: «تبلیغات مسموم متاسفانه زیاد است. علیرغم تلاش‌هایی که دولت در موضوعات اقتصادی داشته و ریل‌گذاری‌های خوبی که صورت گرفته است، برخی مناطق و شهرستان‌های کم برخوردار مشارکتشان زیاد بوده ولی متاسفانه مناطق برخوردار مشارکتشان کمتر بوده است.»


بیشتر بخوانید: میرسلیم: نباید نگران تندروی مجلس دوازدهم باشیم/ تبلیغات انتخابات معمولا شعاری است


این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه آیا علت کاهش مشارکت تنها به تبلیغات برمی‌گردد یا قصوری هم متوجه عملکرد مسئولان است، به دیده بان ایران گفت: «برای چه در مناطق محروم مردم در انتخابات بیشتر شرکت می‌کنند و در مناطق غیرمحروم میزان مشارکت کمتر است؟ قطعا به دلیل تبلیغات است.»

غضنفرآبادی درباره پیام عدم رای ندادن خاتمی و عدم شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات بیان کرد: «خیلی وقت است که آن‌ها مخالفت با انقلاب و نظام را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. در اینجا هم به نظرم نفهمیده‌اند که باید به انقلاب و کشور کمک کرد ولو اینکه نقدی هم داشته باشیم.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
17
چرا حرف بی خود می زنید. مردم از عملکرد مسئولان و مجلسی ها ناراحت هستند. فقط در فکر خودتان هستید و مردم و مشکلاتشان را رها کرده اید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان