تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۲

پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی چقدر هزینه می‌کند؟

پرسپولیس در حالی به دنبال جذب یک مهاجم است که سقف بودجه سرخپوشان تنها ۳۰۰ هزار دلار جا دارد.

پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی چقدر هزینه می‌کند؟

رویداد۲۴ پرسپولیس به گفته خیلی از کارشناسان بهترین تیم در نقل و انتقالات بوده و تاثیر خرید‌های جدید این تیم را در همین چند هفته اخیر دیدیم. عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف، محمد خدابنده‌لو، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی ۵ ستاره‌ای بودند که در نیم فصل به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شدند. از آن طرف محمد عمری، میلاد سرلک، شهاب زاهدی و نبیل باهویی هم از جمع سرخ پوشان جدا شدند.

با توجه به قوانین فدراسیون فوتبال ۱۰ درصد به بودجه باشگاه‌ها در نیم فصل اضافه شده و تیم‌های آسیایی هم می‌توانند ۵۰ درصد از پاداش خود در این رقابت‌ها را خرج کنند. با توجه به جدایی چند بازیکن و خرید بازیکنان جدید در نیم فصل، باشگاه پرسپولیس تا اینجا چیزی حدود ۲۷ میلیارد در نقل و انتقالات زمستانی هزینه کرده است. مجموع هزینه‌های پرسپولیس با توجه به مدارک ثبت شده در سامانه کدال، چیزی در حدود ۳۵۲ میلیارد بوده و حالا پرسپولیسی‌ها می‌توانند ۱۸ میلیارد دیگر هم هزینه کنند.

با توجه به قیمت دلار باشگاه پرسپولیس تا پایان فصل می‌تواند چیزی در حدود ۳۰۰ هزار دلار برای جذب بازیکن جدید هزینه کند. هرچند پرسپولیس دو مهاجم به نام‌های عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی را در نیم فصل به خدمت گرفته، ولی با توجه به جدایی زاهدی و باهویی نیاز به خرید یک مهاجم دیگر هم در این تیم حس می‌شود. اوسمار به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در صحبت‌های خود اعلام کرده به مهاجم نوک نیاز دارد و از مدیران باشگاه پرسپولیس درخواست جذب مهاجم را کرده است.

در این زمینه چند گزینه آزاد هم به پرسپولیس معرفی شدند، ولی تا این لحظه خبری از مذاکره جدی و جذب مهاجم برای پرسپولیسی‌ها نیست. با این حال پرسپولیس اگر بخواهد سقف بودجه را رعایت کند، تنها ۳۰۰ هزار دلار برای خرید مهاجم خارجی هزینه کند که البته مبلغ کمی برای چند بازی باقی مانده تا پایان فصل نخواهد بود. هرچند پیدا کردن یک بازیکن آزاد باکیفیت در این مقطع کار بسیار سختی است و اکثر بازیکنان خوب خارجی درحال حاضر تیم دارند. حال باید دید در نهایت مدیران پرسپولیس که عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند، می‌توانند یک مهاجم خارجی را به خدمت بگیرند یا خیر.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان