تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

نماینده مجلس: روحانی قمی احساس تکلیف کرده عکس گرفته؛ آن خانم از قوانین خبر ندارد!

نماینده رفسنجان گفت: می‌گویند تذکر مستقیم موجب تنش و چالش می‌شود، در قانون آمده است که هر کسی بابت تخلف قانونی مراجعه کرد این را گزارش کنند و این آقا هم احساس تکلیف کرد عکس را می‌گیرد که آن را به مراکز مربوط ارجاع دهد و آن خانم هم ناراحت شد، زیرا از قوانین خبر ندارد.

نماینده مجلس: روحانی قمی احساس تکلیف کرده عکس گرفته؛ آن خانم از قوانین خبر ندارد!
رویداد۲۴ حسین جلالی نماینده رفسنجان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباب درگیری پیش آمده در قم با محوریت امر به معروف گفت: وقتی از امر به معروف و نهی از منکر می‌گوییم یعنی از واجبات یک فرد مسلمان به زبان آوردیم. وظیفه ما این است که خیرخواهی کنیم و اگر خطایی از شهروند یا همشهری خود مشاهده کردیم باید به آن تذکر دهیم.

به گزارش جماران بخش‌هایی از گفت و گوی جلالی را در ادامه می‌خوانید:

می‌گویند تذکر مستقیم موجب تنش و چالش می‌شود، در قانون آمده است که هر کسی بابت تخلف قانونی مراجعه کرد این را گزارش کنند و این آقا هم احساس تکلیف کرد عکس را می‌گیرد که آن را به مراکز مربوط ارجاع دهد و آن خانم هم ناراحت شد، زیرا از قوانین خبر ندارد.


بیشتر بخوانید: آیت‌اله ایازی: هیچ عالمی تایید نمی‌کند که برای مقابله با بی‌حجابی، از حوزه خصوصی افراد عکس بگیریم


فاش کردن اسرار خانوادگی افراد تخلف محسوب می‌شود و جریمه دارد. حتی ما در تخلفات رشوه و سوت زنی اگر کسی تخلفات را گزارش کند پاداش می‌گیرد حال در اتفاق رخ داده در درمانگاه فرد تخلف را دیده و آن خانم به دلیل اینکه از قوانین خبر نداشت واکنش نشان داد.

کلا انسان‌ها از ضابطه بندی فرار می‌کنند و دلش میخواد آزاد باشد. حتی فرد از اینکه پشت فرمان کمربند خود را ببند سختش است، ولی قانون مجبور میکند که اجرا شود و هیچ کشور هرج و مرج و بی‌قانونی را تحمل نمی‌کند.

ما نمی‌توانیم مصالح کشور را فدای دو قطبی کنیم! حال قانون تعیین می‌کند دو قطبی به یک قطبی تبدیل شود و باید از آن تمکین کرد.

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
0
3
اخوند تخلف کرده است
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
0
3
امثالتم از انسان و انسان بودن خبر ندارد
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان