تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش مهدی کوشکی به جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر

مهدی کوشکی که خودش سه ازدواج ناموفق داشته به حواشی جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر واکنش نشان داد.

واکنش مهدی کوشکی به جدایی منوچهر هادی و یکتا ناصر

رویداد۲۴ مهدی کوشکی از بازیگران تئاتر و سینما است که به جای بازی در فیلم‌هایش مانند شاه کش، فروشنده، لانتوری یا سریال‌های نمایش خانگی کرگدن، دل، جیران و ... دیده شود با ریحانه پارسا به سر زبان‌ها افتاد. مهدی کوشکی تاکنون سه بار ازدواج کرده است و یک پسر ۱۷ ساله به نام آرسام از همسر اولش دارد.

جدایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

مهدی کوشکی برای اولین بار با مینا شمس ازدواج کرد و این زندگی دوام نداشت و از هم جدا شدند و اکنون همسرش در لندن زندگی می‌کند. صحرا فتحی بازیگر و کارگردان همسر دوم مهدی کوشکی است که باز هم بعد از مدتی زندگی مشترک از هم جدا شدند.

آنچه زندگی مهدی کوشکی را به سر زبان‌ها انداخت ازدواج او با ریحانه پارسا بازیگر پر حاشیه سریال پدر در اسفند ۹۸ است. این زوج با اختلاف سنی حدود ۱۷ سال با یکدیگر ازدواج کردند، اما زندگی مشترک آن‌ها کمتر از یکسال دوام داشت. زندگی مهدی کوشکی بعد از ریحانه پارسا دچار جنجال و حواشی بسیاری شد تا حدی که کم کار شد. حالا این بازیگر نسبت به خبر جدایی منوچهر هادی و یکتا واکنش نشان داد و نوشت:

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۴
1
0
چقدر زیبا و کامل آقای کوشکی بیان کردید واقعا در جامعه ای زندگی میکنیم که خیلیا از خوشبختی و شادی دیگران در عذابن و عاشق اشک ریختن و از هم پاشیدگی زندگی دیگرانن
یاد بگیریم شادیمان را بیصدا فریاد بزنیم یاد بگیریم لحظات شادزندگیمان را از دید دیگران پنهان کنیم یاد بگیریم خوشبختی مان را غیرعلنی کنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان