تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

امام جمعه رشت: دشمنان؛ حجاب، ولایت فقیه و روحانیت را هدف قرار داده اند

فلاحتی، امام جمعه رشت: دشمنان با نشانه گیری ارزش‌های جامعه و مباحثی مانند حجاب و عفاف، امربه معروف و نهی از منکر، ولایت فقیه، روحانیون و شهید و شهادت می‌کوشند به این کشور و نظام لطمه بزنند و بین مردم و مسئولان آن‌ها فاصله ایجاد کنند.

حجاب اجباری

رویداد۲۴ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نخستین نمازجمعه در سال جدید در مصلی امام خمینی (ره) رشت با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبرمعظم انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: ایشان طی ۱۰ سال گذشته در نامگذاری سال‌ها همواره تولید را در ردیف نخست شعارهای سال ها قرار داده اند و اقتصاد را به عنوان پیشران برای ارتقای جایگاه ایران مطرح کرده اند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ فلاحتی ابراز امیدواری کرد: دولت سیزدهم با نگاه راهبردی و کارکردهای خوب خود در سال‌های گذشته با نگاه مومنانه‌ و با اتکاء به جامعه ایرانی به دستور رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و آن را به نحو احسن اجرایی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های جامعه توجه به قیمت اجناس و اقلام اساسی خانوار اعم از خوراکی هایی چون نان، برنج، مرغ و گوشت، نخود و لوبیا و غیره است که باید دقت لازم در زمینه کنترل قیمت آنها صورت گیرد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: مردم از افزایش قیمت اقلامی که روزانه مصرف می‌کنند گله‌مندند و دولت باید تلاش کند این نرخ ها را تثبیت کند.

وی تصریح کرد: در این میان مردم هم بصیر و آگاه هستید و می‌دانند که افزایش قیمت برخی کالاها متاثر از شرایط جهانی و نیز روابط اقتصادی با برخی کشورهای همسایه است که امیدوارم در سال جدید به این موارد توجه زیادی شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سخنرانی آغاز سال نو اظهار کرد: سخنان رهبر فرزانه انقلاب از مشکلات جامعه سیاه نمایی نیست بلکه ایشان به نقاط نورانی انقلاب توجه دارند و دغدغه مندند که چرا این موارد بیان نمی شود.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: باید به دغدغه های مردم پاسخ داده شود البته مردم آگاه و بصیر ما می‌دانند کشور در چه شرایط است و با چه تنگناهایی مواجه است.

وی با بیان اینکه مردم ما بصیرت خود را در شرایط و برهه های مختلف نظیر انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند، گفت: آنها می‌دانند و آگاهانه در راهی که انتخاب کرده‌اند قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به نکاتی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های نماز جمعه افزود: دشمنان جهانی ما بویژه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل در مقابل ایران اسلامی آرام نمی نشینند و به بهانه‌هایی مختلفی همچون حقوق زن و بشر می خواهند به جمهوری اسلامی ایران فشار آورند.


بیشتر بخوانید: اراکی، عضو خبرگان: کسانی که گفته‌اند عکس گرفتن آن طلبه از آن خانم بی حجاب حرام است، ضعف فقهی دارند


بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ امام جمعه رشت اضافه کرد: آنها با نشانه گیری ارزش های جامعه و مباحثی مانند حجاب و عفاف، امربه معروف و نهی از منکر، ولایت فقیه، روحانیون و شهید و شهادت می کوشند به این کشور و نظام لطمه بزنند و بین مردم و مسئولان آنها فاصله ایجاد کنند.

وی گفت : اروپائیان و غربی ها در ۲ مساله جنگ اوکراین و غزه خوار و خفیف شدند آنگونه که طی ۷۴ سال گذشته تا کنون چنین منفور و تضعیف نشده بودند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
0
11
خدایی مشکل دیگری تو این مملکت نیست ؟ چرا راجع به چای دبش و باغ ازگل و ... چیزی نمیگید .
ناشناس
|
Romania
|
۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
0
9
زراندوزی، رشوه، اختلاس،احتکار و زمینخواری را چه کسانی در دستور کار خود قرار داده اند؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان