تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳

افطاری تبدیل به عزا شد؛ شکافته شدن قلب کودک ۲ ساله در مهمانی

سهل انگاری منجر به مرگ ناراحت کننده کودک ۲ ساله با چاقوی میوه خوری شد و این حادثه در حالی رخ داد که پدر و مادر این کودک برای افطاری دعوت شده و مهمان بودند.

کودک

رویداد۲۴ اعتماد آنلاین نوشت: بچه دو ساله‌ای که از روی مبل سر خورده بود چاقویی به قبلش فرو رفت و جان خود را از دست داد.

این مرگ دلخراش که حدود ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه دیشب اتفاق افتاد، از سوی ماموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ پایتخت به ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر اعلام شد.


بیشتر بخوانید: غفلت والدین منجر به مرگ کودک شد!


به این ترتیب ماموران کلانتری در محل حادثه که یکی از آپارتمان‌های برج‌های چیتگر بود حضور یافتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. تحقیق ماموران از حاضران در محل حادثه حکایت از آن داشت که کودک دو ساله همراه پدر و مادرش برای افطار در خانه‌ای که حادثه مرگبار رخ داده است مهمان بودند.

پسر بچه مشغول خوردن میوه بود و چاقویی در دست داشت که ناگهان از روی مبل سر خورد و وقتی بزرگتر‌ها سراغش رفتند، دیدند غرق در خون است، چون چاقو در قلبش فرو رفته است. در پی این اتفاق میزبان و مهمان که هر دو دستپاچه شده بودند بچه خردسال را به بیمارستان رساندند، اما فایده نداشت و او جانش را از دست داده بود.

در ادامه ماموران کلانتری بازپرس کشیک قتل را جریان قرار دادند و بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران که مسئولیت کشیک قتل پایتخت در شب گذشته را بر عهده داشت دستورات لازم در مورد مرگ این کودک از جمله انتقال پیکر بی‌جان او به پزشکی قانونی را صادر کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان