تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳

میزبانی آبی‌ها در ورزشگاه آزادی؛ بازیکنان استقلال در خطر محرومیت

هفته بیست و دوم لیگ برتر مس رفسنجان امروز با میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی شروع می شود و این در حالی است که چهار بازیکن آبی در خطر محرومیت هستند.

استقلال تهران

رویداد۲۴ مهر نوشت: تیم فوتبال استقلال تهران هر چند برای دیدار با مس همه نفراتش را در اختیار دارد، اما چهار بازیکنش در خطر محرومیت از بازی بعدی هستند.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر امروز شنبه ۱۸ فروردین ماه و از ساعت ۱۹ از هفته بیست و دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان مس رفسنجان خواهد بود.


بیشتر بخوانید: انتشار نتیجه مذاکرات واگذاری مالکیت باشگاه استقلال


آبی‌ها نزدیک به دو ماه پیش و در جام حذفی در رفسنجان برابر این تیم شکست خورده و جام حذفی را از دست دادند. آبی‌ها در حالی برابر مس رفسنجان قرار می‌گیرند که برای این بازی محروم یا مصدومیتی را در اختیار نخواهند داشت و این تیم با تمامی بازیکنانش به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت تا بتواند با پیروزی برابر این تیم هم یک گام خود را به قهرمانی در پایان لیگ نزدیک کند و هم فاصله امتیازی خود را با پرسپولیس همچنان حفظ کند.

البته ۴ بازیکن استقلال سه کارته هستند. روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی و میلاد فخرالدینی بازیکنانی هستند که اگر برابر مس رفسنجان کارت زرد دریافت کنند دیدار بعدی این تیم که روز جمعه ۲۴ فروردین ماه مقابل آلومینیوم اراک خواهد بود را از دست می‌دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان