تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳

روزنامه همشهری: چرا قوه قضاییه با کسانی که علیه مسئولان دست به افشاگری می‌زنند برخورد نمی‌کند؟

روزنامه همشهری نوشت: یک نمونه آشکار این روزها تهمت‌ها، دروغ‌ها و شایعاتی است که سراسر فضای مجازی را آغشته کرده است. چرا دستگاه قضایی برخورد نمی‌کند؟ چرا برخورد بهنگام نمی‌کند؟

روزنامه همشهری: چرا قوه قضاییه با کسانی که علیه مسئولان دست به افشاگری می‌زنند برخورد نمی‌کند؟

رویداد۲۴ روزنامه همشهری از رئیس دستگاه قضا پرسیده چرا با کسانی که علیه مسئولان دست به افشاگری می‌زنند برخورد نمی‌شود!؟

به گزارش همشهری، رهبر انقلاب به‌کرات در دیدار با پرستارها و فرماندهان نظامی و فعالان دانشجویی و مداحان و شعرا و غیره بر جهاد تبیین اشاره کرده‌اند. جهاد یعنی ایستادن مقابل دشمن. سوال اینجاست که عدلیه مقابل این جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای، ذهنی و شناختی چه آرایشی گرفته است؟یک نمونه آشکار این روزها تهمت‌ها، دروغ‌ها و شایعاتی است که سراسر فضای مجازی را آغشته کرده است. چرا دستگاه قضایی برخورد نمی‌کند؟ چرا برخورد بهنگام نمی‌کند؟ هرروز به یک مسئول اتهام زده می‌شود و هیچ‌کس نیست دفاع کند. چرا مقابل کسانی که با آبروی دیگران بازی می‌کنند عدلیه مواجهه روشن ندارد؟ چرا هرکس هرچه دستش رسید حق دارد افشا کند و سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی را نابود کند و عدلیه حضور موثر ندارد؟

این روزنامه افزوده است: رهبر انقلاب بارها تصریح کرده‌اند راضی به این نوع عدالتخواهی مصداقی نیستند که به افراد اتهام زده شود و بعد هم حکم داده و آبرویشان ریخته شود. حتی همین تذکر را به دستگاه قضایی دادند که چه‌بسا عدلیه نیز حق ندارد حقوق متهم را رعایت نکند. با این توضیح چرا تذکر اخلاقی و شرعی و قانونی رهبری انقلاب مورد اعتنا قرار نمی‌گیرد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان