تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳

انتقاد اطلاعات از شیوه عذرخواهی پناهیان: با توجیه میدان را برای کوبیدن مخالفانش بازتر کرد

شیوه عذرخواهی علیرضا پناهیان بعد از جنجال اخیر و اظهاراتش درباره حضرت علی و پیامبر اسلام صدای روزنامه اطلاعات را درآورد به طوری که از وی انتقاد کرد.

علیرضا پناهیان

رویداد۲۴ اطلاعات نوشت: البته انتظار بود گوینده این سخن زشت در برنامه بعدی که سحر‌ها به طور زنده پخش می‌شود، عذرخواهی و جبران کند؛ ولی ایشان در برنامه بعدی به جای دفاع از خُلق خوش پیامبر، از خودش دفاع کرد و در این‌باره که پیغمبر خدا برای همگان منبع رأفت و وسیله رحمت و مهربانی بود توضیحی نداد. در عوض با تمسک به ابتدای آیه «اشدّاء علی الکفار رحماء بینهم» سعی کرد جنبه خشن‌بودن آن حضرت را هرچه بیشتر پررنگ نموده و تحکیم ببخشد و آبروی ازدست‌رفته خود را به قیمت مخدوش‌کردن چهره نورانی رسول خدا برگرداند!


بیشتر بخوانید: دیدار پناهیان با شیخ حسین انصاریان بعد از اظهارات جنجالی | انصاریان هنگام خداحافظی به پناهیان چه گفت؟


ایشان علاوه بر آن، برای توجیه ادعای قبلی خود تفسیر صددرصد غلطی را از آیه «اشداء علی الکفار» بیان کرد و گفت «علی الکفار» یعنی «علی الحسّاد» و کفار را به معنی حسودان گرفت تا میدان وسیع‌تری برای کوبیدن مخالفان سیاسی خود باز کند و شدت در برابر کفار را شامل برخورد تند با همه مخالفان و حسودان کند. در واقع ایشان به جای عذرخواهی، سعی کرد با این تفسیر به رأی، افکار انحرافی و سخنان غلط خود را توجیه و مریدان خود را ثابت‌قدم نگه دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا پناهیان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان