تاریخ انتشار: ۱۶:۳۱ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

انتشار اطلاعیه جدید پلیس درباره برخورد با کشف حجاب

اجرای طرح پلیس در برای با کشف حجاب از دیروز شروع شده و در همین راستا فرماندهی انتظامی کل کشور اطلاعیه‌ای در این زمینه صادر کرد که می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

نیروی انتظامی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: در دومین اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور پیرامون اجرای طرح برخورد با کشف حجاب که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی فراجا منتشر شده، آمده است: «با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار کشورمان با پلیس هستیم. قاطبه زنان و دختران ایران اسلامی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.


بیشتر بخوانید: قانون حجابی که پلیس می‌خواهد اجرا کند، کدام قانون است؟


تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت‌های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می‌گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می‌شود.

فرماندهی انتظامی کشور به تمام مادران، خواهران و دختران سرزمین ایران اسلامی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می‌کند.»

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حجاب اجباری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
0
2
استان های بیشتری مانند بلوچستان می شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
0
0
به معنی واقعی کلمه داریم تو جهنم زندگی می کنیم و روز به روز هم تو این جهنم بیشتر فرو می ریم.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان