تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵

اصرار کوهکن بر کاندیداتوری باهنر در انتخابات ریاست جمهوری

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی فردی را معرفی کند یا نکند تجربه و سوابق گذشته اش نشان داده است که بیشترین همراهی و هم گامی را با سایر گروه‌های اصولگرا دارد.
رویداد۲۴-عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: حزب موتلفه اسلامی فردی را معرفی کند یا نکند تجربه و سوابق گذشته اش نشان داده است که بیشترین همراهی و هم گامی را با سایر گروه‌های اصولگرا دارد.

محسن كوهكن در مورد سخنانی مبني بر كانديداتوري باهنر گفت: من گفتم جبهه پيروان به اين مسئله كه بخواهد فرد يا گزينه اي را معرفي كند ورود پيدا نكرده است اما اگر ورود پيدا كند حتما و يقينا يكي از گزينه هاي اصلي اش اقاي باهنر خواهد بود.

وي إظهار داشت: تا به اين لحظه خود باهنر قبول نكرده اند و چندين بار تاكيد كرده است كه ورود پيدا نمي كنم و البته خود جبهه پيروان هم به اينكه بخواهد مصداقي كسي را به مجموعه اصولگرايان پيشنهاد بدهد ورود پيدا نكرده است ولي اگر ورود پيدا كنيم گزينه جدي و اصلي ما اقاي باهنر است.

كوهكن در مورد كانديداتوري ميرسليم از طرف حزب موتلفه نيز گفت: شخصيت هاي كه سهمي در انقلاب دارند و سوابق روشن و درستي در انقلاب دارند و حاشيه اي ندارند در بين جامعه اصولگرايي مقبوليت دارند اما نهايتا مهم اين است كه اين مجموعه چگونه تجمع كنند و بروي يك نَفَر به اجماع برسند.

وي تاكيد كرد: در اينكه خود شخص اقاي ميرسليم  ظرفيت فكري  خوبي را دارند بحثي نيست چراكه اعضاي حزب موتلفه به همه اين نكات توجه دارند و قطعا بعد از بررسي هاي گوناگون گزينه خود را پيشنهاد داده اند كه اين نيز مي تواند جز ويژگي هاي اصولگرايي باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: حزب موتلفه اسلامي فردي را معرفي كند يا نكند تجربه و سوابق گذشته اش نشان داده است كه بيشترين همراهي و هم گامي را با ساير گروههاي اصولگرا دارد.

وي در مورد اينكه ايا اين همان تكثر كانديدا در جريان اصولگرايي نيست گفت: اگر فهم اين را داشته باشيم كه تكثر به ضررمان است حتما بعد از تكثر بايد به سمت وحدت گام برداريم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان