تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۳

دست به دست شدن پادکست دختران کرجی | راه‌اندازی پویش همه عزاداریم در شبکه‌های اجتماعی

جانباختن رئیس جمهور کشورمان پس از سقوط هلیکوپتر رئیسی و همران وی پویشی در شبکه‌های اجتماعی میان دانش آموزان با عنوان همه عزاداریم به راه افتاد.

مراسم تشییع پیکر ابراهیم رئیسی

رویداد۲۴ ایسنا نوشت: در پویش همه عزاداریم ضمن فضاسازی و برگزاری مراسم عزاداری برای درگذشت رئیس جمهور، ایستگاه‌های صلواتی  یا خیمه‌های عزاداری برپا می‌شود.

این پویش دانش آموزی از سوی دانش آموزان عضو و با همکاری هیئت‌های دانش‌آموزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این پویش اولین بار در بین دانش‌آموزان استان سیستان‌وبلوچستان آغاز شد و پس از آن به دنبال انتشار تصاویر این پویش در شبکه‌های اجتماعی، دانش‌آموزان از شهر‌ها و استان‌های دیگر هم به آن پیوستند.


بیشتر بخوانید: تاریخ جدید نوبت دوم کنکور سراسری اعلام شد

آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی را اعلام کرد


از روز گذشته دانش‌آموزان دختر یکی از دبیرستان‌های شهر کرج با خلاقیت خود و با عشق و علاقه‌ای که به رئیس جمهور داشتند؛ پادکستی به مناسبت شهادت ایشان و هیئت همراه آماده کردند که از همان دیروز در شبکه‌های اجتماعی دانش آموزی دست به دست می‌شود.

این پادکست به مدت ۱۰ دقیقه و مناسب مراسم‌های صبح گاهی مدارس است. پادکست از زبان دانش آموزان و با جملاتی خطاب به رئیس جمهور آغاز شده و با دعا برای ظهور حضرت مهدی (عج) پایان می‌یابد.

پویش همه عزاداریم

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما