تاریخ انتشار: ۲۱:۵۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

تعلل در اجرای طرح صیانت به خاطر نریختن رای رئیسی!

سخنان روح‌الله مومن‌نسب از مقامات ستاد امر به معروف تهران درباره چرایی عدم اجرای طرح صیانت و ارتباط آن با سبد رای رئیسی با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.

تعلل در اجرای طرح صیانت به خاطر نریختن رای رئیسی!

رویداد ۲۴ | سخنان روح‌الله مومن‌نسب از مقامات ستاد امر به معروف تهران درباره چرایی عدم اجرای طرح صیانت و ارتباط آن با سبد رای رئیسی با واکنش‌هایی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.

مومن نسب در صفحه توییتر خود نوشته بود: روح الله مومن نسب با انتشار تصویری از پیکر رئیسی نوشت: این عکس، اشکم رو جاری کرد .. از دوستانی که به رئیس جمهور نزدیک بودند می‌خواستم که پشت ساماندهی فضای مجازی باشند! گفتم این فرمان آقاست! می‌گفتند بگذار این یک سال بگذره تا باعث ریزش آرای آقای رئیسی نشه! ... چه کسی باور می‌کرد عمر رئیس جمهور کوتاه‌تر از زمان ریاست جمهوری‌شان باشد؟! راستی ما تا کی زنده‌ایم؟

این اظهارات با واکنش‌های بسیاری همراه شد. به عنوان مثال کاربری نوشت: «این روز‌ها که همه ایران عزادار شهدای خدمت هستند روح الله مومن نسب با حرف‌هاش نفرت پراکنی میکنه! یعنی یکی نیست با این آقایون برخورد کنه که تو موقعیت‌های حساس کشور هر حرفی رو نزنند؟!»

یک خبرنگار اصلاح‌طلب در واکنش به او، توییت کرد: روح‌الله مومن‌نسب از مقامات ستاد امر به معروف تهران و از حامیان و طراحان طرح صیانت میگه نزدیکان رئیسی به او گفتند برای اجرای #طرح_صیانت «بگذار این یکسال بگذره تا باعث ریزش رای رئیسی نشود»!

یک کاربر دیگر هم نوشت: «آقای مومن نسب طبق روال گذشته باز هم شروع به نفرت پراکنی کرده.
سوال اینجاست این افراد با چه مجوزی این اراجیف رو ردیف می‌کنند؟! چرا هیچ‌کس به هزینه‌های اجتماعی و سیاسی که این صحبت‌ها دارن، اعتراضی نداره؟»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
0
0
نظرات واراجیف این مردک روح اله مومن نسب نامومن هیچ چی از بزگی شهید جمهور سید ابراهیم رییسی کم نمیکنه کسی رو که خدا بزرگ کنه این مردک پست مومن نسب کی باشه که بخاد ....
رجناب رییسی که آمرزیدن وقرین نعمت های الهی ولی امثال این مردک مومن نسب باید یا خفه شن یا اگه لازم باشه بسپارنش دست امثال من زبونشون ازحلقومش بکشیم بیرون اون دستاشم قلم کنیم یجوری که دیگه نتونه بنویسه همچین اراجیفیو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
0
0
ایشالا همتون یکباره به دیدار رییستون برید
نظرات شما