تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

سینما‌های کشور از شنبه باز می‌شوند؟

برخی سایت‌های فروش بلیت امکان رزرو اینترنتی بلیت فیلم‌هایی را که تا هفته گذشته در حال اکران بودند، از روز شنبه پنجم خردادماه در دسترس قرار داده اند. اگر چه تعداد سینما‌هایی که رزرو بلیت را باز کرده‌اند فعلا محدود است، اما گویا پیگیری‌ها نشان می‌دهد سینما‌ها از روز پنجم خرداد فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

سینما‌های کشور از شنبه باز می‌شوند؟
رویداد۲۴ | سالن‌های سینمایی برای از سرگیری اکران فیلم‌ها از فردا آماده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، برخی سایت‌های فروش بلیت امکان رزرو اینترنتی بلیت فیلم‌هایی را که تا هفته گذشته در حال اکران بودند، از روز شنبه پنجم خردادماه در دسترس قرار داده اند.

اگر چه تعداد سینما‌هایی که رزرو بلیت را باز کرده‌اند فعلا محدود است، اما گویا پیگیری‌ها نشان می‌دهد سینما‌ها از روز پنجم خرداد فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

محمدرضا صابری -سخنگوی انجمن سینماداران- در این زمینه به ایسنا گفت: قرار است سینما‌ها پس از چند روز تعطیلی از روز شنبه، پنجم خردادماه آغاز به کار کنند و منتظر هستیم تا در ساعت‌های آینده از طریق سمفا (سامانه مدیریت و فروش اکران) امکان خرید و رزرو بلیت در تمام مجموعه‌های سینما‌ها برقرار شود.

به گفته وی احتمالا تا غروب امشب این مسئله توسط سمفا نهایی می‌شود.

علاوه براین، قرار بود در هفته گذشته دو فیلم «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و «قلهک» به کارگردانی مصطفی شایسته راهی اکران شوند که طبق زمانبندی درج شده در سکو‌های فروش اینترنتی بلیت، پیش‌بینی می‌شود اکران این دو فیلم از روز چهارشنبه نهم خرداد در سینما‌های کشور آغاز شود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سالن سینما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
0
0
ازادی که امشب نمایش داشت
هیچ اتفاقی نیفتاد
باور کردنی بود
گل باقالی بود
نظرات شما