تاریخ انتشار: ۱۸:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مرخصی نامزدی زاکانی!

ظاهرا شهردار می‌تواند مدتی را به صورت مرخصی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شود.

مرخصی نامزدی زاکانی!

رویداد ۲۴ | زاکانی از جمله سیاسیونی است که سودای ریاست جمهوری دارد و بعید نیست که در این دوره نیز کاندیدا شود. در روز‌های گذشته شاهد گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال کاندیداتوری او بوده‌ایم.
در این راستا روزنامه هم‌میهن نوشته: سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در رابطه با حضور یا عدم حضور علیرضا زاکانی به عنوان یکی از کاندیدا‌های احتمالی ریاست جمهوری در انتخابات، گفت: در این ارتباط هنوز صحبتی نشده البته این مسئله یک موضوع بسیار شخصی است، اما همانطور که گفته شد در رابطه با این موضوع، شهردار تهران صحبتی با اعضای شورا نکرده است.

باید بر اساس قانون عمل کرد و ظاهرا شهردار می‌تواند مدتی را به صورت مرخصی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری حاضر شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا زاکانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
ایشان حتما باید کاندید شوند زیرا دوپروژه بسیار عظیم داشته اند . اول دخترخانم را برای کسب علم مورد نیاز کشور به سوئیس فرستاده اند و دوم در یک اقدام انقلابی رفاهی بی نظیز خانم ها را به عقب اتوبوس بی آرتی و اقایان را در جلو مستقر کرده اند که سال ها طول می کشدتا دشمنان و معاندین ارزش آن را متوجه شوند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
0
0
بهتر نيست که شما براى کنار زدن رقبا مثلا برويد با قاليباف صحبت کنيد و ايشان را متقاعد کنيد که برگردند به شهردارى و مجددا از صفر شروع کنند و پله پله بالا بروند و حواسشان باشد که کجا ها بايد گازانبرى رد شوند.
نظرات شما