تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳

بیمه ملت لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی را اعلام کرد

لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد.

بیمه ملت لیست نمایندگان منتخب دریافت و ثبت اسناد درمانی را اعلام کرد

رویداد ۲۴ | لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری از سوی بیمه ملت اعلام شد. بازنشستگان محترم از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ روز‌های ۷ لغایت ۲۱ خردادماه به مدت دو هفته فرصت دارند اسناد هزینه درمانی خود را تحویل نمایندگان منتخب دهند تا پس از پایان دریافت کلیه اسناد معوقه، فرایند ثبت و ارزیابی و متعاقب آن پرداخت خسارات متعلقه به انجام برسد.


بیشتر بخوانید: اجرای بیمه تکمیلی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری به بیمه ملت سپرده شد


به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، به اطلاع کلیه بیمه شدگان محترم درمان تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری می‌رساند، شرکت بیمه ملت در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان گرامی، لیست نمایندگان منتخب جهت دریافت و ثبت اسناد درمانی مربوط به ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون را اعلام کرد.

بازنشستگان محترم می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های اعلام شده، از لیست کامل این مراکز در سراسر کشور مطلع شده و نسبت به ثبت و دریافت خدمات درمانی خود از طرق اعلام شده اقدام کنند.

لازم به ذکر است که لیست مذکور به طور مستمر بروزرسانی خواهد شد و آخرین نسخه آن در آدرس فوق قابل دسترس خواهد بود.

بازنشستگان عزیز می‌توانند جهت تحویل مدارک پزشکی از صبح دوشنبه ۷ خرداد از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ در روز‌های غیرتعطیل تا روز دوشنبه تاریخ ۲۱ خردادماه سال جاری به مدت دو هفته به نمایندگان منتخب مراجعه کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بیمه ملت
نظرات شما