تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

دبیرکل موتلفه: اگر لاریجانی ثبت نام کند با او وارد مذاکره خواهیم شد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا موتلفه با لاریجانی صحبتی کرده یا نه گفت: هنوز صحبتی صورت نگرفته و باید ببینیم آیا ایشان اصلا ثبت نام خواهد کرد یا نه. ولی اگر آقای لاریجانی ثبت نام کرد آن وقت با ایشان مذاکره خواهیم کرد و فضا را درباره ایشان بررسی می‌کنیم.

دبیرکل موتلفه: اگر لاریجانی ثبت نام کند با او وارد مذاکره خواهیم شد

رویداد۲۴ | فارس نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هنوز صحبتی با آقای لاریجانی صورت نگرفته و باید ببینیم آیا ایشان اصلا ثبت نام خواهد کرد یا نه! ولی اگر آقای لاریجانی ثبت نام کرد آن وقت با ایشان مذاکره خواهیم کرد و فضا را درباره ایشان بررسی می‌کنیم.

اسدااله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فعل و انفعالات جریان‌های سیاسی برای انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: کسی که بتواند با همان مشی مردمی مسائلی که در پیش رو دارد را مانند آقای رئیسی حل بکند، مورد استقبال توده‌های مردم و گروه‌های سیاسی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: گروه‌های سیاسی صرفا نقش معرفی کننده افراد برای انتخابات را برعهده دارند و مردم نقش تعیین کننده در این رابطه را دارند و تصمیم نهایی را خواهند کرد.

بادامچیان تصریح کرد: در جلسه انتخاباتی اخیر شورای وحدت و حزب موتلفه هم همین موارد مطرح شد و باید بگویم هنوز وارد مصداق‌ها نشده ایم و حول گفتمان مباحث پیش می‌رود.


بیشتربخوانید:

اصلاح طلبان از چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت خواهند کرد؟

جبهه پایداری مثل دور قبل پشت جلیلی نمی‌ایستد؟


وی در ادامه گفت: به نظر بنده باید فردی بیاید که پشتوانه مردمی داشته باشد و اهل نگاه تحولی باشد و با برنامه دقیق برای مشکلات اقتصادی و با یک نگاه اجرایی وارد انتخابات شود.

وی یاد آور شد: به صورت کلی ما باید بعد از ثبت نام افراد و بعد از اعلام نهایی اسامی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان وارد بررسی مصادیق و اشخاص شویم.

بادامچیان با اشاره به فعالیت‌های جریان‌های اصول گرایی برای انتخابات پیش رو گفت: تا به امروز حدود ۲۰ نفر از اصول گرایان قصد نام نویسی دارند و نامشان مطرح است، ولی باید بگویم همه شان نام نویسی نخواهند کرد و در نهایت فکر می‌کنم ۸ نفر از این‌ها ثبت نام می‌کنند.

وی افزود: ما در انتخابات ریاست جمهوری هم مانند انتخابات اخیر مجلس شاهد تکثر خواهیم بود و کاندیدا‌های انقلابی با یک دیگر رقابت خواهند کرد.

بادامچیان در پایان در پاسخ به این سوال که آیا موتلفه با لاریجانی صحبتی کرده یا نه گفت: هنوز صحبتی صورت نگرفته و باید ببینیم آیا ایشان اصلا ثبت نام خواهد کرد یا نه. ولی اگر آقای لاریجانی ثبت نام کرد آن وقت با ایشان مذاکره خواهیم کرد و فضا را درباره ایشان بررسی می‌کنیم.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
0
0
پایگاه مردمی ندارند اما پولدارند. پول مهمتر است مخصوصا که مردمی اساسا وجود ندارد
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
0
0
دامی برای لاریجانی . مراقب این عقربها باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
0
0
شاخه انگلیس در ایران
نظرات شما