تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۵

آخرین عکس تمرینی ستاره جدایی‌طلب پرسپولیس

احمد نوراللهی آخرین تمرین خود با پرسپولیس را به پایان رساند و اکنون در انتظار آخرین حضورش با پیراهن سرخ این تیم در استادیوم آزادی است.
رویداد۲۴- احمد نوراللهی آخرین تمرین خود با پرسپولیس را به پایان رساند و اکنون در انتظار آخرین حضورش با پیراهن سرخ این تیم در استادیوم آزادی است.

 هافبک دفاعی خوش تکنیک پرسپولیس که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی باید در نیم فصل دوم راهی تیمی نظامی شود، دیروز آخرین تمرین خود با پیراهن پرسپولیس را انجام داد و در انتظار تصمیم برانکو برای بازی در دیدار امروز مقابل سیاه جامگان است. شماره هشت پرسپولیس که البته با هجمه مدیرعامل این باشگاه نیز مواجه شده، پیش از این بارها از تصمیم خود مبنی بر انجام سربازی خبر داده بود و نیمکت نشینی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ نیز او را در انجام این تصمیم مصر کرد. نوراللهی طبق شواهد امروز یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس برابر سیاه جامگان خواهد بود تا اینگونه گودبای پارتی خود را در حضور هواداران تیمش برگزار کند و در انتظار پایان مدت سربازی اش برای بازگشت به این تیم باشد. روزی که شاید هیچکس نتواند از روی نامش برای حضور در ترکیب اصلی به سادگی عبور کند.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان