تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۵

ویسی: استقلال شیری است که حال خوبی ندارد/ باید این تیم را ببریم

سرمربی سپاهان گفت که تیمش در بازی با استقلال، سه امتیاز را می‌خواهد.
رویداد۲۴-سرمربی سپاهان گفت که تیمش در بازی با استقلال، سه امتیاز را می‌خواهد.

 عبدالله ویسی سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازی‌های سپاهان و استقلال همیشه جذاب و دیدنی است. فکر می‌کنم این بازی هم مثل گذشته جذاب از آب دربیاید. سعی می‌کنیم بازی زیبا ارائه دهیم تا تماشاگران راضی باشند. امیدوارم همه از بازی ما راضی باشند و بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم تا به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و روند پیروزیمان قطع نشود.
او درباره این موضوع که منصوریان پنج بازیکنش را به خود به اصفهان نیاورده و با ترکیب جدیدی در مقابل سپاهان قرار می‌گیرد، گفت: برای ما فرقی ندارد که استقلال با چه ترکیبی مقابل ما بازی می‌کند. استقلالی که ما با آن بازی داریم مانند شیری است که حال خوبی ندارد و به دنبال این است که مقابل سپاهان قد علم کند و به روند قبلی اش بازگردد.
ویسی در خصوص وضعیت شجاع خلیل‌زاده گفت: خوشبختانه هیچ کدام از بازیکنان‌مان مصدوم نیستند و محروم هم نداریم. تمامی بازی‌ها برای ما شش امتیازی است زیرا می‌خواهیم در کورس بمانیم.
سرمربی سپاهان در خصوص برنامه نیم فصل این تیم، گفت: بعد از بازی با استقلال و نفت جلسه‌ای خواهیم داشت تا ببنیم می‌خواهیم در آینده چه کاری انجام دهیم اما مثل تمام تیم‌های دنیا که در فصل نقل و انتقالات تیم‌شان دچار اتفاقاتی می‌شود ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و سعی می‌کنیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.
ویسی در واکنش به این صحبت که شکست‌های استقلال به لحاظ روحی این تیم را در وضعیت بدی قرار داده و از طرفی شما دارای وضعیت خوبی هستید، فکر می‌کنید این امر در بازی فردا تاثیرگذار باشد یا خیر، گفت: صددرصد تاثیرگذار خواهد بود زیرا تیم‌ها باید از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی باشند اما چنین اتفاقاتی برای تمام تیم‌ها می‌افتد، همانطور که خود ما نیز در بحران بودیم. حتی ممکن است حال بد استقلال در بازی فردا برای ما اثر منفی داشته باشد.
وی در پاسخ به این سوال که دوست داشتید در جام حذفی به نفت برخورد کنید یا استقلال، گفت: برای ما فرقی نداشت که استقلال برابر ما قرار گیرد یا نفت. مهم برنده بودن است و برای تیم قهرمان نیز چنین چیزی نباید تفاوتی کند. تا به اینجا اوضاع خوبی داشتیم و امیدوارم از این به بعد نیز روند خوبی را طی کنیم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان