تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
توجیه عجیب معاون و مدیر مدرسه «معلم» شهریار

پشت پرده تنبیه دانش‎آموزان با کمربند سر صف در مدرسه

فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان با کمر بند، روز گذشته در رسانه‎های رسمی کشور و شبکه‎های اجتماعی منتشر شد. فیلمی که سوالاتی در رابطه با دلایل ضرب و شتم دانش آموزان در مدرسه ایجاد کرد.
رویداد۲۴- فیلم تنبیه بدنی دانش آموزان با کمر بند، روز گذشته در رسانه‎های رسمی کشور و شبکه‎های اجتماعی منتشر شد. فیلمی که سوالاتی در رابطه با دلایل ضرب و شتم دانش آموزان در مدرسه ایجاد کرد.

تصاویر منتشر شده حاکی از آن است که فردی با کمربند در محیط مدرسه دانش آموزان را به شدت تنبیه می‎کند.

یکی از دانش آموزان این مدرسه در گفت‎وگویی غیر رسمی با رویداد۲۴ مدعی شد چند نفر از دانش آموزان در مدرسه مواد مخدر مصرف کرده‎اند و اولیای مدرسه برای تنبیه آنها را با کمرند کتک زده‎اند.

رویداد۲۴ پیرو رسالت رسانه‎ای خود برای دست‎یابی به صحت و سقم این خبر با مدرسه معلم شهریار تماس گرفت. بعد از پیگیری‎های مکرر؛ معاون مدرسه مدعی شد مدیریت مدرسه امکان گفت‎وگوی تلفنی ندارد. 

هر چند در ابتدا مسئولان حاضر به گفت‎وگو نشدند اما در نهایت معاون مدرسه معلم در پاسخ به این پرسش که آیا دانش آموزان به دلیل مصرف مواد مخدر تنبیه شده اند، به رویداد۲۴ گفت: این ادعا به هیچ عنوان صحت ندارد و در مدرسه معلم هیچ مشکل اخلاقی مشاهده نشده است.

معاون مدرسه بعد از تکذیب جدی مصرف مواد مخدر توسط دانش آموزان مدرسه و دلیل چنین تنبیه سختی گفت: نهایت مشکلی که در مدرسه با آن مواجه می‎شویم گرفتن انگشتر از دانش‎آموزان است و این موضوع فقط تظاهر به تنبه بوده است و نه تنبیه مستقیم.

معاون مدرسه در میان گفت‎وگو در حالی که مدعی شده بود مدیر در شرایطی نیست که  امکان پاسخگویی داشته باشد، ادامه گفت‎وگو را به مدیر مدرسه واگذار کرد.

مدیر مدرسه در توضیح چرایی چنین تنبیهی گفت: هیچ تنبیه مستقیمی اتفاق نیفتاده و آنچه منتشر شده است، تظاهر به تنبیه است. 

در ادامه مدیر مدرسه با بیان اینکه هیچ توضیحی درباره دلیل تنبیه با کمربند ارائه نمی‎کند،اظهار کرد: اگر درباره این موضوع هر سوالی وجود دارد به روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار مراجعه کنید.

او بلافاصله تلفن را قطع کرد و حاضر به ادامه گفت‎وگو نشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
تهراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
ريگي به كفش اين نامدير هست!!!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان