تاریخ انتشار: ۱۹:۲۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۵

«کمیته حقیقت یاب» مسیر عجیب فدراسیون برای برخورد با آزارجنسی در فوتبال پایه

فدراسیون فوتبال هنوز هیچ فعالیت رسمی ای در رسیدگی به فساد در فوتبال پایه نکرده است اما شنیده می شود بعضا فعالیت های غیررسمی برای حل مشکل آغاز کرده است.
رویداد۲۴-فدراسیون فوتبال هنوز هیچ فعالیت رسمی ای در رسیدگی به فساد در فوتبال پایه نکرده است اما شنیده می شود بعضا فعالیت های غیررسمی برای حل مشکل آغاز کرده است. 

طبق اخبار شنیده شده از فدراسیون فوتبال ، مسوولان این فدراسیون به دنبال تشکیل کمیته حقیقت یاب برای حل مشکلات هستند. 

یکی از نزدیکان فدراسیون فوتبال که نمی خواست نامش فاش شود در این مورد به عصرایران گفت:« فدراسیون فوتبال کمیته ای حقیقت یاب تشکیل داده که به ماجرای ان لیدر باشگاه رسیدگی شود»

ظاهرا کمیته حقیقت یاب که معلوم نیست اعضایش کدام نفرات هستند وظیفه دارد که اتفاقات سالیان گذشته در یکی از باشگاه های فوتبال را بازرسی کند. این کمیته تعیین می کند اخبار منتشر شده در مورد آن باشگاه تا چه حد حقیقت دارند تا برای برخورد با آن آماده شوند. 

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که دانسته های اهالی فوتبال بیش از آن چیزی است که مربوط به سال های گذشته باشد و فوتبال پایه در حال حاضر هم در قسمت هایی همچنان درگیر برخی مربیان بیمار هست. 

با این همه فدراسیون فوتبال معلوم نیست به چه دلیلی فقط به دنبال حل مسائلی است که 5 سال پیش رخ داده است. هرچند بررسی آن اتفاقات خوب است اما فدراسیون فوتبال وظیفه دارد به اندازه خودش جلوی رخ دادن اتفاقات بیشتر را بگیرد نه اینکه فقط اتفاقات گذشته را بررسی کند. 

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان