تاریخ انتشار: ۱۲:۳۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۵
عضو فراکسیون امید در گفت‎وگو با رویداد۲۴»

علی لاریجانی به موضوع «آرش صادقی» ورود می‎کند

به گفته یکی از اعضای فراکسیون امید، علی لاریجانی، رییس مجلس به موضوع آرش صادقی ورود پیدا می کند و برای حل مشکلات این زندانی به منظور پایان دادن به اعتصاب غذا رایزنی خواهد کرد.
رویداد۲۴به گفته یکی از اعضای فراکسیون امید، علی لاریجانی، رییس مجلس به موضوع آرش صادقی ورود می‎کند و برای حل مشکلات این زندانی به منظور پایان دادن به اعتصاب غذا رایزنی خواهد کرد.

این عضو فراکسیون امید که نخواست نامی از او ذکر شود امروز در حاشیه جلسه علنی مجلس در گفت‎وگو با رویداد۲۴ گفت: در پی جلسه امروز فراکسیون امید درباره وضعیت آرش صادقی زندانی سیاسی که در اعتصاب غذا به سر می‎برد و رایزنی‎هایی که پس از آن محمد رضا عارف رییس فراکسیون با علی لاریجانی رییس مجلس در این رابطه داشت، مقرر شد تا رییس مجلس به این موضوع ورود کرده و برای حل مشکلات این زندانی به منظور پایان دادن به اعتصاب غذا رایزنی هایی با رییس قوه قضاییه داشته باشد. 

صبح امروز در جلسه فراکسیون امید یکی از موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت موضوع اعتصاب غذای آرش صادقی بود.

بهرام پارسایی در این‎باره گفت: باتوجه به این‌که این موضوع در روزهای اخیر به شدت در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی مورد بحث قرار گرفته و متعاقباً در جامعه حقیقی نیز نگرانی‌هایی ایجاد کرده بود، این موضوع در جلسه فراکسیون مورد بحث قرار گرفت.

پارسایی خاطرنشان کرد: سعی بر این است که از سیاسی و جناحی شدن چنین مسائلی ممانعت کنیم؛ چرا که این مسائل مربوط به موضوعات اجتماعی است و پیگیری آن نیز در راستای حقوق شهروندی است.

او ضمن تشکر از دادگاه عمومی و انقلاب تهران به‌دلیل همکاری با نمایندگانی که ظرف یکی دو روز گذشته با مراجعه به این دادگاه، موضوع اعتصاب غذای آرش صادقی را پیگیری کردند، گفت: به هر حال تبادل‌نظر خوبی انجام شده و باتوجه به قول مساعدتی که در این رابطه داده شده، امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر مرتفع شود.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین تصریح کرد: فراکسیون بیش از آن‌که به‌دنبال صدور بیانیه و رسانه‌ای کردن این موضوع و مسائلی از این دست باشد، قصد دارد با مذاکره و رایزنی با مسئولان نسبت به حل آن اقدام کند و به مسیری برویم که خدایی ناکرده تقابل ایجاد نشود. در واقع به‌دنبال راه‌حلی هستیم که موجب آرامش جامعه شود، نه این‌که موجب بحرانی‌شدن موضوع شود.

آرش صادقی زندانی سیاسی، از اول آبان ماه سال جاری تا به امروز در اعتراض به محکومیت و بازداشت همسرش گلرخ ایرایی اقدام به اعتصاب غذا کرده است.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان