تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۵

کنترل ارتش سوریه بر برخی منابع تامین آب دمشق

ارتش سوریه همزمان با سلطه بر روستای "عین الفیجه"، یکی از مخازن اصلی پمپاژ آب به دمشق، در تلاش است با تثبیت کنترل کامل خود بر این روستا و منابع آبی آن، هرچه سریعتر آب آشامیدنی را برای ساکنان شهر دمشق و مناطق اطراف آن تامین کند.
رویداد۲۴-ارتش سوریه همزمان با سلطه بر روستای "عین الفیجه"، یکی از مخازن اصلی پمپاژ آب به دمشق، در تلاش است با تثبیت کنترل کامل خود بر این روستا و منابع آبی آن، هرچه سریعتر آب آشامیدنی را برای ساکنان شهر دمشق و مناطق اطراف آن تامین کند.

به گزارش سایت سیریا نیوز، منابع رسانه‌ای از موفقیت ارتش سوریه در کنترل بر روستای "عین الفیجه" در حومه دمشق خبر دادند.

در همین راستا برخی رسانه‌های داخلی سوریه به نقل از منابع ناشناس اعلام کردند که چاه‌های آب منطقه عین الفیجه به کنترل ارتش درآمده و تیم متخصص آب و فاضلاب دمشق و حومه جهت اصلاح مشکلات و برطرف کردن خسارات وارده وارد منطقه شدند و از امروز (دوشنبه) کار پمپاژ مجدد آب برای پایتخت و حومه آن از سرگرفته خواهد شد.

شهر دمشق و مناطق اطراف آن حدود ۹ روز متوالی است که با بحران آب مواجه هستند و سازمان ملل نیز در مورد پیامدهای آن هشدار داد.

درگیری‌ها میان ارتش سوریه و مخالفان سوری چند روزی است که در این منطقه برقرار است و اخیرا شورشیان سوری منابع آبی موجود در این منطقه را که آب شرب ساکنان دمشق را تامین می‌کرد با گازوئیل آلوده کردند.

پیش بینی می‌شود به زودی ارتش سوریه کنترل کامل خود بر این منطقه و منابع آبی‌اش را اعلام کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، دمشق ، رویداد24
نظرات شما
پیشخوان