تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۵

كشف بیش از 380 میلیارد ریال كالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 380 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی چهار محال بختیاری خبرداد.
رویداد۲۴فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از 380 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی چهار محال بختیاری خبرداد.

سردار "غلامعباس غلامزاده" اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ماموران پلیس چهار محال و بختیاری، طی عملیات های ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی استان، یك هزار و 14 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق را توقیف و یك هزار و 125 قاچاقچی کالا را دستگیر کردند. 

سردار غلامزاده با اشاره به دستگیری اعضای هفت نفره باند قاچاق کالا، افزود: در بازرسی از این خودرو ها، انواع کالای قاچاق شامل قطعات یدکی خودرو و موتورسیکلت، اسباب بازی، پتو، لپ تاپ، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع مواد خوراكی به ارزش 380 میلیارد و 290 میلیون و 415 هزار ریال كشف شد؛ کشفیات کالای قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 34 درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در پایان با تأکید بر اجرای مستمر طرح های پاکسازی نقاط آلوده به قاچاق در استان، از همکاری خوب شهروندان با پلیس قدردانی کرد و بیان داشت: یکی از رسالت های نیروی انتظامی، برقراری نظم و امنیت عمومی بوده و پلیس با تمام توان و اقتدار در این راه گام برمی دارد. 
منبع: میزان
نظرات شما
پیشخوان