تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۵

اظهارات وزیر کشور درباره فعالیت گروه‌های تروریستی و وضعیت امنیتی کشور در آستانه انتخابات

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در هر مناسبتی سعی می کنند که از دل‌مشغولی مردم و مسئولین سوء استفاده کنند و به اصطلاح خودشان از "فرصت استفاده کنند" که سربازان گمنام امام زمان(عج) چنین فرصتی به آنها نخواهند داد.
رویداد۲۴-وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در هر مناسبتی سعی می کنند که از دل‌مشغولی مردم و مسئولین سوء استفاده کنند و به اصطلاح خودشان از "فرصت استفاده کنند" که سربازان گمنام امام زمان(عج) چنین فرصتی به آنها نخواهند داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی درباره فعالیت های گروهک های تروریستی در کشور گفت: علیرغم اینکه در بسیاری از کشورها تروریست ها موفق به انجام عملیات تروریستی شدند،الحمدلله آنها تاکنون در ایران نتوانستند هیچگونه اقدام تروریستی انجام دهند.

وی افزود: ما به صورت های مختلف در داخل کشور و مرزها و در شرایط مختلف آنها را مورد هدف قرار داده ایم، قبل از اینکه بتوانند اهداف تروریستی خود را محقق کنند، پنجه پولادین سربازان گمنام امام زمان(عج) حنجره آنها را فشرده و مجال اقدام تروریستی به آنها نداده است.

وزیر اطلاعات در تشریح آخرین وضعیت امنیتی کشور در آستانه انتخابات تصریح کرد: طبیعی است دشمنان در هر مناسبتی همچون ایام فاطمیه، محرم و صفر، انتخابات، ماه رمضان و شبهای قدر، سعی می کنند که از دل‌مشغولی مردم و مسئولین سوء استفاده کنند و به اصطلاح خودشان از "فرصت استفاده کنند" که سربازان گمنام امام زمان(عج) چنین فرصتی به آنها نخواهند داد.

وزیر اطلاعات درباره وضعیت باریکه غزه و اقدامات جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مساعدت جمهوری اسلامی ایران به فلسطینی ها تازگی ندارد و همواره تا رسیدن ملت فلسطین به حقوق خودش ایران بر اساس تعلیمات اسلام از فلسطینی ها و مبارزه آنها در جهت اعاده استقلالشان و اعمال اراده شان بر سرنوشتشان حمایت خواهد کرد.

وی درباره نظر جمهوری اسلامی ایران پیرامون بحران های سیاسی و انتفاضه مردم فلسطین خاطر نشان کرد: ایران همواره از انتفاضه مردم فلسطین حمایت کرده و خواهد کرد و این سیاست و راهبرد را مسیر پیروزی فلسطینان می داند و این حمایت را استمرار خواهد داد.

منبع: میزان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان