تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۵

حمله نماینده مجلس خبرگان به دولت با ادبیات غیرمودب و در پوشش تفسیر قرآن

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:یکی از روزنامه‌های استان زنجان در یادداشت خود مطلبی با عنوان "جلسات موضوعی تفسیر قرآن یا تخریب دولت منتخب مردم؟! " چاپ کرده که در بخشی از آن از یک روحانی که عضو مجلس خبرگان است و تحت پوشش تفسیر قرآن به دولت می‌تازد، انتقاد کرده است.
رویداد۲۴-روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:یکی از روزنامه‌های استان زنجان در یادداشت خود مطلبی با عنوان "جلسات موضوعی تفسیر قرآن یا تخریب دولت منتخب مردم؟! " چاپ کرده که در بخشی از آن از یک روحانی که عضو مجلس خبرگان است و تحت پوشش تفسیر قرآن به دولت می‌تازد، انتقاد کرده است.
  این روزنامه پرسیده این شخص چرا این جایگاه رفیع و منیع را در حد میتینگهای جناحی و سیاسی مرسوم در جامعه آن هم از نوع رسانه‌ای و جنجالی، علیه دولت منتخب مردم و مورد حمایت رهبری، تنزل می‌دهد؟آیا انتقاد از دولت منتخب مردم نمی‌تواند حاوی ادبیات محترمانه‌تر و از جایگاه اخلاقی و دینی خبرگان انجام پذیرد؟

  در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: جایگاه خبرگان به جای آنکه تریبونی برای تخریب و تخطئه این و آن باشد، جایگاه ایجاد اتحاد و انسجام و دوستی و مودت حول ولایت فقیه در بین تمامی گروه‌ها و طرفداران واقعی نظام و جمهوری اسلامی است و باید نماینده آن، ابتدا خود این جایگاه متعالی را محترم شمرده و از موضع جذب حداکثری و دفع حداقلی، اگر هم از دولت منتخب مردم و مورد حمایت رهبری، حمایت نمی‌کند حداقل آن را تخریب ننماید.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان