تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵

اعظم طالقانی:همه باید به دور از نگرش‌های سیاسی برای حفظ منافع ملی تلاش کنیم

نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به دور از هرگونه گرایش‌های سیاسی برای حفظ منافع ملی کشورمان تلاش کنیم.
رویداد۲۴- نماینده دوره اول مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما باید به دور از هرگونه گرایش‌های سیاسی برای حفظ منافع ملی کشورمان تلاش کنیم.

اعظم طالقانی روز دوشنبه درنشست هم اندیشی نمایندگان زن ادوار مجلس با بیان اینکه مجلسی ها خوشحال هستند که نیروهای جوان را در میان بانوان مجلس دهم می بینند، اظهارکرد: امیدوارم این نیروهای جوان از تجربه نمایندگان ادوارمجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

وی افزود: همه ما باید با صبر و حوصله برای رسیدن به اهداف کشورمان و حفظ منافع ملی تلاش کنیم و مطمئنا بانوان ما درمجلس نقش مهمی در این راستا خواهند داشت.

وی با بیان اینکه دلیلی ندارد که همه ما یکسان فکرکنیم ادامه داد: افراد با داشتن نگرش ها و دیدگاه های مختلف خود را داشته باشند ولی همه کنار هم جمع می شوند و برای رسیدن به یک هدف والا تلاش می کنند.

به گفته طالقانی، ممکن است ما گرایشات مختلف سیاسی داشته باشیم ولی در نهایت برای حفظ مملکت ، دین و اسلام تلاش کنیم.

این نماینده مجلس دوره اول ادامه داد: در شرایط امروزجهان ما خیلی باید هوشیار باشیم نفوذ زیاد است و کسانی در لباس دین و مذهب جلو می آیند و قصد ضربه زدن به نظام را دارند ولی ما باید هشیار باشیم و برای منافع مملکت و حفظ اهدافمان تلاش کنیم.

او تاکیدکرد: در این راستا باید با علاقه، خلوص و سخت کوشی تلاش کنیم و از تجربیات افراد باتجربه استفاده کنیم.

منبع: ایرنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان