تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵

پاسخ حسام نواب صفوی به ترامپ: امیدوارم در آتشی که خودتان روشن کرده‌اید، نسوزید

حسام نواب‌صفوی در اینستاگرام خود به اقدامات اخیر دولت ترامپ و تروریست خواندن ایرانیان واکنش نشان داد.
رویداد۲۴-حسام نواب‌صفوی در اینستاگرام خود به اقدامات اخیر دولت ترامپ و تروریست خواندن ایرانیان واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «معمای شاه» در این‌باره در اینستاگرام  نوشت: ‎«هوالعزيز: ايرانيان در كل تاريخ نشان داده‌اند براي اثبات هويت خود، هيچ گونه حركت تروريستی با مردم بيگناه ساير كشورها انجام نداده‌اند و هميشه مانند شير جنگيده‌اند. اين را می‌توانيد در عملكرد نياكان ما جستجو كنيد مثل تسخير مصر و كل خاورميانه، حمله نادر شاه افشار تا فتح سرزمين هند، يا دفاع شاه عباس صفوی براى حفظ تماميت ارضی خاك ايران. ايران امروز به هيچ كشوری حمله نكرده، هيچ حركت تروريستی انجام نداده و قصد كشورگشايی ندارد. ايرانی را تروريست خطاب نكنيد و در خليج فارس به اعمال تحريك آميز دست نزنيد. اميدوارم در آتشی كه خود روشن كرده‌ايد سوزانده نشويد.

هموطنان من:
‎شما رو دعوت می‌كنم كه در فضاى مجازى با گذاشتن پست و هشتگ
#Iranians_are_not_terrorist
‎به عنوان يك ايرانى از هويت ملى خود دفاع كنيد، ‎فرقى ندارد كه شما قصد يا امكان سفر به آمريكا را داشته باشيد يا خير. قانون منع ورود، نماد تبعيض نژادى و توهين آشكار به همه ملت ايران است.
سيد حسام نواب صفوى
يازدهم بهمن هزار و سيصد و نود پنج

دليل استفاده از عكس شخصى اين است كه اينجانب می‌توانم در يك قاب، منظرى از حضور در سه شهر مختلف ممفيس، نيويورك و لاس وگاس را به عنوان يك ايرانى نشان دهم و تذكرى مبنى بر اينكه حضور من و هموطنانم خطرى براى امنيت ايالات متحده آمريكا ندارد و تا به امروز در سفرهاى مختلفم به سراسر دنيا همچين واژه‌اى را نسبت به مليتم نشنيده بودم و استفاده از اين واژه تروريست صرفا بازى سياسى است.»

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان