تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۵

امدادرسانی شبانه هلال احمر آذربایجان‌شرقی به 1060 نفر

به دنبال ورود سامانه بارشی به آذربایجان‌شرقی، نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر‌آذربایجان‌شرقی به کمک در راه ماندگان و گرفتاران در برف و کولاک شتافتند.
رویداد۲۴-‌به دنبال ورود سامانه بارشی به آذربایجان‌شرقی، نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر‌آذربایجان‌شرقی به کمک در راه ماندگان و گرفتاران در برف و کولاک شتافتند.

 ‌در پی بارش گسترده برف در استان  از عصر روز گذشته‌(چهارشنبه 13 بهمن) و اختلال در عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی استان، نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان با انجام 27 عملیات امدادی به 1060 نفر که در برف گرفتار شده بودند، امدادرسانی کردند.

برابر گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی (EOC) معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای هلال احمر استان در شهرهای آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، بناب، چاراویماق، سراب، شبستر، کلیبر، مراغه، مرند، میانه، هریس و هشترود در طول 12 ساعت گذشته به 366 خانواده گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده و 544 نفر از مسافران را به اماکن بین راهی و پایگاه‌ها هدایت کرده و اسکان دادند، همچنین وسایل گرمایشی و تعداد 850 تخته پتو و تغذیه در بین اسکان یافتگان توزیع شد .

‌یکی دیگر از اقدامات مهم نجاتگران کمک به هدایت خودروهای در راه مانده برای ادامه مسیر و رهایی از برف و کولاک و توزیع جیره خشک در بین در راه ماندگان بود که 470 بسته جیره غذایی در میان مسافران توزیع شد.

همچنین طی 12 ساعت گذشته نجاتگران علاوه بر امدادرسانی به گرفتاران در برف و کولاک به تصادفات جاده‌ای رسیدگی کرده و نسبت به انتقال سه نفر از مصدومان به مراکز درمانی و رهاسازی دو نفر از فوتی‌ها در محور تبریز- ارومیه اقدام کرده‌اند.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان