تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵

اسد: همکاری روسیه و آمریکا برای همه جهان از جمله سوریه مثبت خواهد بود

بشار اسد تاکید کرد، سوریه متعلق به سوری‌هاست و صلح در صورت مبارزه با تروریسم و تروریست‌ها، توقف ورود آنها به کشور و توقف انواع حمایت‌های لجستیکی از آنها و مذاکره بین سوری‌ها برای تعیین سرنوشت آینده‌ و نظام سیاسی کشورشان محقق می‌شود.
رویداد۲۴-بشار اسد تاکید کرد، سوریه متعلق به سوری‌هاست و صلح در صورت مبارزه با تروریسم و تروریست‌ها، توقف ورود آنها به کشور و توقف انواع حمایت‌های لجستیکی از آنها و مذاکره بین سوری‌ها برای تعیین سرنوشت آینده‌ و نظام سیاسی کشورشان محقق می‌شود.

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگو با رسانه‌های بلژیکی تصریح کرد: آنچه که ما از سوی دونالد ترامپ در جریان کمپین انتخاباتی‌اش و بعد از آن شنیده‌ایم وعده‌ای است که برای مبارزه با تروریست‌ها و به طور اساسی داعش داده و آن را در اولویت برنامه‌های خود اعلام کرده است. این چیزی است که طی شش سال گذشته ما آن را درخواست کردیم. به اعتقاد من ما باید منتظر بمانیم هنوز زود است پیش‌بینی اقدامی عملی را داشته باشیم احتمالا مساله به همکاری بین آمریکا و روسیه بستگی داشته باشد. معتقدیم این برای تمام جهان از جمله سوریه مثبت خواهد بود. هر گونه قضاوت در این باره زود است.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان