تاریخ انتشار: ۱۲:۴۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۵

پیوس: مطمئن باشید طارمی آقای گل می‌شود

فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در گلزنی به رقبای این تیم، شهره اهالی فوتبال بوده، می‌گوید پیش‌بینی‌ها کاملاً درست از آب درآمد و پرسپولیس قبل از پایان فصل، جشن قهرمانی می‌گیرد.
رویداد۲۴-فرشاد پیوس پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که در گلزنی به رقبای این تیم، شهره اهالی فوتبال بوده، می‌گوید پیش‌بینی‌ها کاملاً درست از آب درآمد و پرسپولیس قبل از پایان فصل، جشن قهرمانی می‌گیرد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: پیوس در این مورد به ما گفت: «من معتقدم فصل قبل هم پرسپولیس باید قهرمان می‌شد. اگر فدراسیون فوتبال، بازی‌های مستقیم را برای انتخاب قهرمان مد نظر قرار می‌داد، پرسپولیس توانسته بود استقلال خوزستان را با حساب 2 بر صفر در تهران شکست دهد و از این رو، عملکرد بهتری داشت. از همان لیگ قبلی هم معلوم بود پرسپولیس به لیگ امسال برگردد، خیلی زودتر از اتمام فصل، قهرمان خواهد شد.»
این پیشکسوت قدیمی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: «دوست ندارم وارد دعوای برانکو و کارلوس کی‌روش شوم اما فکر می‌کنم کی‌روش نباید تا این حد تندروی می‌کرد. رفتارهای او باعث عصبانیت هواداران پرسپولیس شد چون وقتی پرسپولیس بازی‌های خود را می‌برد یا قبل از بازی‌های حساس بود، مصاحبه‌های تندی علیه برانکو از سوی کی‌روش به گوش می‌رسید که تمرکز این تیم را از بین می‌برد. من امیدوارم مشکل این دو نفر خیلی زود حل شود.»
پیوس در مورد درخشش سروش رفیعی در ترکیب سرخپوشان اضافه کرد: «آن‌طور که مشخص است، داخل تیم پرسپولیس فضای رفاقتی به وجود آمده و بازیکنان به خوبی یکدیگر را حمایت و پشتیبانی می‌کنند. این رفتار آنها باعث شده سروش خیلی زود در تیم جا بیفتد و خودش را پیدا کند. اصلاً از قبل هم مشخص بود رفیعی بهترین خرید پرسپولیس در این فصل می‌شود. حالا دیگر تیم کامل شده و در آسیا هم خیال‌مان راحت‌تر خواهد بود.»
این مهاجم گلزن در دهه‌های 60 و 70 فوتبال کشورمان در نهایت گفت: «مطمئن باشید مهدی طارمی می‌تواند آقای گل لیگ برتر شود. او در 10 هفته باقی‌مانده از لیگ باز هم می‌تواند گل‌های سرنوشت‌سازی برای پرسپولیس بزند. روحیه خوب، آمادگی بدنی بالا و انگیزه‌های زیادی هم در این بازیکن می‌بینم. امیدوارم بتواند برای دومین فصل پیاپی به این خواسته برسد.»

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان