تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۵

سفیر فرانسه در تهران: دولت فرانسه متعهد به اجرای برجام است

سفیر فرانسه در ایران با بیان این که همگی باید مسئولیت های برجام را بپذیریم گفت: دولت فرانسه خود را ملزم به اجرای برجام می داند.
رویداد۲۴-سفیر فرانسه در ایران با بیان این که همگی باید مسئولیت های برجام را بپذیریم گفت: دولت فرانسه خود را ملزم به اجرای برجام می داند.

فرانسوا سنمو  سفیر فرانسه در تهران در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ایران با اشاره به همکاری نزدیک اقتصادی با ایران گفت: در دو سال گذشته علاقه مندی زیادی از سوی شرکت های فرانسوی برای همکاری با شرکای ایران خودرو وجود داشت و هم اکنون نیز شاهد افزایش 200 درصدی تجارت بین ایران و فرانسه هستیم.

وی با اشاره به فروش 100 فروند هواپیمای ایرباس به ایران گفت هم اکنون یکی از اولین هواپیماها تحویل ایران شده و به زودی نیز هواپیماهای دیگری تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت شرکت های فرانسوی در حوزه نفت و گاز گفت: در حوزه گازی نیز تفاهمنامه هایی با شرکت نفت ایران امضا شده تا فاز 11 پارس جنوبی گسترش یابد

وی با تاکید بر همکاری مشترک خودرویی ایران و فرانسه در سالیان گذشته خاطرنشان کرد هم اکنون ایران خودرو و پژو، سایپا و سیتروئن به طور کامل انجام شده و سرمایه گذاری های خوبی در این حوزه به وجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: این سرمایه گذاری ها باعث اشتغال زایی در ایران خواهد شد

وی با تاکید بر متعهد بودن دولت فرانسه به برجام ابراز امیدواری کرد: همکاری های ایران و فرانسه نسبت به گذشته افزایش بیشتری یابد و همکاری بیشتری بین شرکت های فرانسوی و ایران انجام شود.
برچسب ها: فرانسه ، سفیر ، برجام ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان