تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
رئیس پلیس آگاهی قزوین خبر داد:

کشف بیش از 400 میلیون ریال کالای قاچاق در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 420 میلیون ریال کالای قاچاق در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.
رویداد۲۴رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 420 میلیون ریال کالای قاچاق در دو عملیات پلیسی در این استان خبر داد.

 سرهنگ آرش مرادی با اعلام این خبر گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قزوین در پی اخباری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی کفش خارجی قاچاق در خیابان راه‌آهن موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

او افزود: پس از تحقیق و بررسی مشخص گردید فردی در خیابان راه‌آهن تعداد 610 جفت کفش خارجی قاچاق گران قیمت کشف و به همراه صاحب کالا به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: همچنین در اقدامی دیگر نیز مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان آوج یک دستگاه سواری "دوو" در ورودی شهرستان متوقف که در بازرسی از آن تعداد 38 عدد پتوی خارجی قاچاق کشف شد.

او با اشاره به ارزش حدود 420 میلیون ریالی کالاهای کشف شده خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد دو نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مرادی در پایان گفت: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کند و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کرده و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده لذا عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده‌ی ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان