تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
عملکرد باشگاه باعث شد تعداد هواداران الهلال بیشتر باشد

پیوس: برانکو چرا رفیعی و رضاییان را تعویض کرد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید رامین رضاییان همیشه بوی گل می دهد.
رویداد۲۴- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید رامین رضاییان همیشه بوی گل می دهد.

فرشاد پیوس درباره تساوی پرسپولیس مقابل الهلال، اظهار کرد: بازی که روز گذشته تماشاگر کردیم به نظر یک بازی آسیایی نبود. اصلا حس و حال بازی‌های آسیایی وجود نداشت. با توجه به شیطنتی که عربستانی‌ها انجام دادند این بازی از ایران به عمان منتقل شد و همین موضوع باعث شد پرسپولیس نتواند از هواداران پر شورش استفاده کند. مطمئنا اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد 100 هزار هوادار برای تشویق تیم به ورزشگاه می آمدند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه‌ داد: البته بازی در عمان هم با عملکرد ضعیف باشگاه طوری شد که الهلالی‌ها بیشتر به ورزشگاه بیایند. شاید اگر باشگاه در این زمینه حرفه‌ای تر عمل می‌کرد تعداد هواداران الهلال در ورزشگاه کمتر می‌شد.

پیوس در ادامه‌ درباره مسائل فنی هم گفت‌: پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت. درست است که بازیکنان الهلال هر کدام میلیاردها تومان دریافت می‌کنند، اما بازیکنان پرسپولیس یک سر و گردن از آنها بالاتر بودند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از تعویض‌هایی که برانکو در این بازی انجام داد، گفت‌: برانکو بهتر از هر کسی مسائل فنی تیمش را می داند اما من به عنوان یک کارشناس که بازی را از بیرون تماشا می‌کردم دلیل تعویض رامین رضاییان را متوجه نشدم. سروش رفیعی هم که خوب عمل می‌کرد چرا تعویض شد؟ رامین رضاییان همیشه بوی گل می‌دهد وقتی درون زمین است می‌تواند با یک ارسال یک فرصت گلزنی خوبی را برای تیم خلق کند.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس از گروهش صعود خواهد کرد یا خیر، گفت‌: با پتانسیلی که پرسپولیس دارد می‌تواند از گروهش صعود کند. هفته‌ آینده هم باید مقابل یک تیم اماراتی قرار بگیرد که فکر نمی‌کنم کار سختی پیش روش باشد.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان