تاریخ انتشار: ۱۴:۱۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵
موفقيت پسران پايتخت

نتايج نخستين رقابت های اسكواش قهرمانی دانش آموزان پسر ايران

نخستين دوره رقابت هاي دانش آموزان پسر ايران در رشته اسكواش كاري مشترك از دو فدراسيون اسكواش و فدراسيون ورزش مدارس به ميزباني اصفهان به پايان رسيد.
رویداد۲۴- نخستين دوره رقابت هاي دانش آموزان پسر ايران در رشته اسكواش كاري مشترك از دو فدراسيون اسكواش و فدراسيون ورزش مدارس به ميزباني اصفهان به پايان رسيد.

تيم پسران تهران در رده سني ١٣تا ١٥ سال در نخستين دوره رقابت هاي قهرماني تيمي اسكواش دانش آموزان پسر ايران به مقام قهرماني رسيد. لحظاتي قبل فينال اين رقابت ها در اصفهان با حضور خيل مشتاق مسولين برگزار شد و تهران با شكست تيم قدرتمند خراسان رضوی به مقام قهرماني اين دوره رسيد و تيم هاي كيش و خوزستان توانستند مدال هاي برنز اين رقابت ها را كسب نمايند.

اين رقابت ها كاري ارزشمند و مشترك بين وزارت آموزش و پرورش و دو فدراسيون اسكواش و فدراسيون ورزش دانش آموزي بود كه هيات اصفهان با همكاري معاونت تربيت بدني و تندرستي آموزش و پرورش استان اصفهان این کار را به اتمام رساند كه مي تواند الگوي بسيار خوبي براي ديگر فدراسيون هاي ملي كشورمان باشد.

رييس فدراسيون اسکواش از دكتر مهرزاد حميدي معاونت تربيت بدني و تندرستي وزارت آموزش و پرورش و پس از آن از فرشيد ارميان رييس فدراسيون ورزش دانش آموزي و رييس و معاونت آموزش و پرورش استان اصفهان و سيدهدا محمدي رييس هيات اسكواش اصفهان بخاطر برگزاري بي نقص اين رويداد تقدير و تشكر نمود.

وي اظهار داشت به زودی گزارشي مبسوط از نحوه برگزاري و نوع همكاري آموزش و پرورش دو استان ميزبان كه فارس و اصفهان بودند به معاون وزير ارائه مي شود.
برچسب ها: اسکواش ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان