تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵

زادمهر: برانکو چراباید عذرخواهی کند؟/ کی‌روش تمرکز پرسپولیس را بهم میزند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ملی متعلق به فرد خاصی نیست که بر اساس منافع شخصی بازیکنی دعوت نشود.
رویداد۲۴-عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ملی متعلق به فرد خاصی نیست که بر اساس منافع شخصی بازیکنی دعوت نشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد رضا زادمهر در گفت و گویی درباره صحبت های اخیر مبنی بر دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی گفت: تیم ملی مال مردم است و به شخص خاصی تعلق ندارد که بگوییم برای نفع شخصی یا دعوای شخصی بازیکنی دعوت نشود. پرسپولیس هم 40 میلیون طرفدار دارد و همان طرفداران در وهله اول تیم ملی کشورشان را دوست دارند.

او در ادامه گفت: صحبت های اینچنینی تمرکز بازیکنان ما را دراین وهله حساس که در لیگ قهرمانان بازی داریم بر هم می زند.آقای کی روش باید حرفه ای تر فکر کند و این انتظار ما از ایشان است. الان پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد و درهای تیم ملی باید به روی آماده ترین ها باز باشد، حالا چه از لیگ دسته سوم و دوم باشد و چه از لیگ برتر.
زادمهر ادامه داد: از آقای تاج می خواهیم که به این موضوع ورود کند و اجازه ندهد با دست خودمان تیم ملی کشورمان را تضعیف کنیم.تیم ملی نباید اسیر مباحث شخصی شود. اینجا منافع ملی مطرح است نه اختلافات دو مربی خارجی.
عضو هیات مدیره باتشگاه پرسپولیس در پاسخ به این بحث که کی روش اعلام کرده باید برانکو عذرخواهی کند ات بازیکنانش دعوت شوند گفت: مسئله که شخصی نیست. اصلا مگر چه اتفاقی افتاده که آقای برانکو عذرخواهی کند؟ گاهی آدم برای منافع ملی هر کاری که لازم باشد می کند اما از این صحبت ها مباحث شخصی برداشت می شود. ارزش تیم ملی کشور بالاتر از این حرفها است.
وی درباره دو شکایت اخیر از باشگاه پرسپولیس گفت: من در جریان ریز مسایل نیستنم و باید از کمیته حقوقی باشگاه بپرسید.
زادمهر در پایان گفت: پرسپولیس در بازی با الهلال عملکرد خوبی داشت و ای کاش آن دقایق از گل مان محافظت می کردیم اما بازی خوبی بود و امیدوارم در بازی مان به پیروزی برسیم.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان