تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۵

کاپیتان سابق پرسپولیس:هیچ بازیکنی دوست ندارد تیم باشگاهی و تیم ملی‌اش را در دو جهت مخالف ببیند

حسین عبدی می‌گوید حاشیه‌ای که به خاطر دعوای این دو بازیکن به وجود آمده به نفع تیم پرسپولیس نیست.
رویداد۲۴-حسین عبدی می‌گوید حاشیه‌ای که به خاطر دعوای این دو بازیکن به وجود آمده به نفع تیم پرسپولیس نیست.

داستان دعوای دو بازیکن پرسپولیس به اخراج آنها از اردوی تیم منجر شد. حالا کاروان پرسپولیس همگی به برای بازی با الوحده به ابوظبی رفته اند و علی علیپور برای برگشت به تهران راهی فرودگاه شده است. جنجالی که پیش از بازی مهم پرسپولیس برای این دو بازیکن گران تمام شد و رضاییان که تازه داشت در تیم برانکو جایی برای خودش باز می کرد باز با رفتارش این مربی را از خودش دلسرد کرد. روز گذشته برخی از سایت ها تیتر زدند که این بازیکن به خاطر دعوت نشدن به تیم ملی برانکو را مقصر می داند و این دعوا هم ناشی از آن دلخوری اش از سرمربی تیم باشگاهی اش است. اما حسین عبدی بازیکن و عضو هیات مدیره سابق پرسپولیس این نظر را رد می کند و می گوید شخصیت رامین بالاتر از این حرف هاست که به خاطر این موضوع حاشیه درست کند.

 

*آخرین خبر این است که آقای علیپور و رضاییان همراه با اردوی پرسپولیس به ابوظبی نرفتند و به ایران برمی گردند.

به نظر من اینها اتفاقات خوبی نیست آن هم قبل از بازی های مهم و حساس آسیایی که داریم. چون از بازی اول که میزبان بودیم یک امتیاز گرفتیم و سعی مان این است که از این بازی حداکثر امتیاز را بگیریم. باید ببینیم که چه اتفاقی افتاده چون ما آنجا نبودیم نمی توانیم هیچ نظری بدهیم. ولی کاش این اتفاقات صورت نمی گرفت و همه چیز به خوبی پیش می رفت تا در آماده شدن برای یک بازی حساس همه بازیکن ها با تمرکز روی بازی مهم، حاضر می شدند.

*برخی می گویند رامین رضاییان چون از دعوای بین کی روش و برانکو و دعوت نشدن به تیم ملی دلخوری داشته این جنجال را به راه انداخته.

من فکر نمی کنم اینطور باشد. فکر می کنم شخصیت رامین خیلی بالاتر از اینهاست که حتی شما بخواهید چنین مساله ای را به ذهنتان خطور بدهید. بحث سر این هست که یک اختلاف شاید نظری باعث شده یک اختلاف حاشیه ای فوتبال تبدیل شود و من فکر می کنم اینها همه تمام می شود و همه باید دست به دست هم بدهیم، هم باشگاهها و هم تیم ملی بتوانند روند موفقیت خود را ادامه بدهند. من این مساله را به ذهن خودم خطور نمی دهم خواهش می کنم شما هم این را به ذهنتان راه ندهید که به خاطر این مسائل حاشیه ای این اتفاق افتاده است.

*این برخوردهای برانکو و کی روش و دعوت نشدن بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی چقدر می تواند اثر منفی روی بازیکنان این تیم بگذارد؟

تا الان اینها یک بحث های حاشیه ای و استرس زا است اگر عملی بشود شاید تاثیر منفی زیادی بگذارد هر چند که حتی صحبت در این مورد هم یک مقدار تمرکز بازیکن ها را ممکن است به هم بزند اما من فکر نمی کنم اینها عملی شود. آقای کی روش هم مربی بادانشی است و او هم دوست دارد همه بازیکن های آماده به تیم ملی دعوت شوند. امیدوارم این اتفاقات باعث نشود که تمرکز بازیکن ها به هم بخورد و امیدوارم اینها در همان حد حاشیه باقی بماند و در عمل امیدوارم آن چیزی که مربی می خواهد و به نفع تیم ملی است اتفاق بیفتد.

*از نظر تفکر حرفه ای بازیکن این حق را دارد که به خاطر ناراحتی از دعوت نشدن به تیم ملی در چنین شرایطی جنجال به راه بیندازد؟

هر دوی اینها باید در راستای هم باشد. هیچ بازیکنی دوست ندارد باشگاه محبوب خودش مثل پرسپولیس و تیم ملی را در دو جهت مخالف ببیند. اینها در راستای هم هستند. مطمئنا تلاش می کنند هر دوی اینها به اعتلا برسد و همینطور همزمان دوست دارند با بازی های خوبشان به تیم ملی هم برسند اینها جدای از هم نیست. جدا کردن اینها اصلا در صورت حرفه ای قرار نمی گیرد. هر بازیکن حرفه ای آرزو دارد به تیم ملی کشورش هم کمک کند اما همه اینها برمی گردد به نظر سرمربی و آن احتیاجاتی که او دارد. سرمربی را برای همین انتخاب می کنند که بتواند آزادی عمل داشته باشد و با این آزادی انتخاب های درستی داشته باشد و فارغ البال سیاست های خودش را اعمال کند. اینها جدای از هم اصلا تعریفی ندارد.

*درباره برانکو می گفتند خیلی محافظه کار است این اخراج علیپور و رضاییان اما نشان می دهد که واقعا اتفاق خوبی در اردو رخ نداده که او این تصمیم را گرفته.

ما آنجا و در اردو نیستیم و نمی دانیم چه اتفاقی افتاده اما اخراج آخرین مرحله یک تصمیم مدیریتی است  باید دید چه اتفاقی افتاده. من هم مربی هستم و در مقاطعی تصمیماتی گرفتم اما این تصمیمات باید در جهت منافع تیم باشد. اگر منافع تیم ایجاب می کند باید هر تصمیمی که درست است را بگیرند اما نه عجولانه. همانطور که گفتم اخراج آخرین مرحله است.

 

نظرات شما
پیشخوان