تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۵

طارمی طلسم شش ساله را می‌شکند؟

مهدی طارمی بی شک بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ است اما آمار عجیبی از خود ثبت کرده است.
رویداد۲۴-مهدی طارمی بی شک بهترین گلزن پرسپولیس در لیگ است اما آمار عجیبی از خود ثبت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدي طارمي پيش از بر تن كردن پيراهن پرسپوليس هم در ليگ برتر بازي كرده است. اين مهاجم بوشهري اولين گل ليگ برتري خود را در تاريخ ۱۴ آذرماه ۱۳۸۹ مقابل نفت تهران حريف امروز (يك‌شنبه) پرسپوليس به ثمر رساند.
مهدي طارمي ۱۸ ساله در تركيب ايرانجوان بوشهر گلي به نفت تهران زد كه ديگر هرگز در ورزشگاه تختي تهران موفق به تكرار آن نشد!
آن روز اولين گل بازي را منصور تنهايي در دقيقه ۹ براي ايرانجوان بوشهر زد. در ادامه حسين مهرآزما در دقيقه ۲۷ بازي را براي نفتي‌ها به تساوي كشاند. علي عزتي هافبك دفاعي نفتي‌ها در دقيقه ۶۳ گل برتري نفت تهران را زد اما مهدي طارمي جوان در دقيقه ۸۵ با گل زيبايش اجازه نداد ايرانجوان با شكست به بوشهر برگردد.
مهدي طارمي گل خود را روي يك ارسال با ضربه سر زد و از آن تاريخ تا امروز به مدت ۶ سال موفق به گلزني در ورزشگاه تختي تهران نشده است!
ورزشگاه تختي تهران به نوعي براي مهاجم بوشهري تداعي‌كننده خاطرات خوبي است. اولين گل ليگ برتري مهدي طارمي در اين استاديوم زده شد اما همين ورزشگاه به شكلي ديگر براي مهاجم بوشهري طلسم شده است. مهدي طارمي اگر بتواند امروز (يك‌شنبه) دروازه نفت تهران را باز كند، پس از ۶ سال موفق به گلزني در ورزشگاه تختي شده است.
نكته جالب آنكه با گلزني احتمالي مهدي طارمي، اولين و آخرين گل او در ورزشگاه تختي مقابل نفت تهران به ثمر رسيده است!

 

برچسب ها: طارمی ، پرسپولیس ، گل ، رویداد24
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان