تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

زمانی: به احترام کادر فنی قرارداد بازیکن 100میلیونی را با 800 میلیون پذیرفتیم!

عضو هیات مدیره استقلال گفت: وزیر ورزش رئیس مجمع باشگاه است و می تواند درباره مسائل صحبت کند.
رویداد۲۴-عضو هیات مدیره استقلال گفت: وزیر ورزش رئیس مجمع باشگاه است و می تواند درباره مسائل صحبت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال در رابطه با تساوی این تیم و سیاه جامگان گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد بودیم اما خستگی مسابقات قبلی نشان داد که روی ساق بازیکنان هست. من اعتقاد ندارم که بازیکنان مغرور شده اند و خستگی را دلیل اصلی می دانم.
او گفت: توصیه ام به سازمان لیگ و فدراسیون این است که مسابقات 4 نماینده ایران در آسیا را اینقدر فشرده برگزار نکنند. به هر حال خطر آسیب دیدگی بازیکنان را تهدید می کند و دیدید که برخی از بازیکنان ما نتوانستند بازی همیشگی خود را مقابل سیاه جامگان به نمایش بگذارند.
عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به اظهارات پیروز قربانی مبنی بر اینکه از هیات مدیره استقلال فقط معینی را می شناسد، گفت: قربانی از پیشکسوتان باشگاه استقلال است و به نظرم کم لطف است. آن زمان که قربانی در استقلال بازی می کرد، ما هم بودیم. فکر می کنم یادش رفته که حمایتش می کردیم. او بازیکن خوبی بوده و توصیه می کنم که به حیطه کاری خودش ورود کند.
زمانی همچنین در خصوص اینکه زرینچه اعلام کرده استقلال امسال کار بزرگی نکرده، گفت: من نظرم این است که پیشکسوتان و بزرگان استقلال در کنار تیم باشند. آنها یک چیز بگویند و من جوابشان را بدهم، مشکلی حل نمی شود. هیچ فایده ای هم برای فوتبال ما ندارد.
او درباره اعتصاب بازیکنان استقلال که گفته می شد به خاطر صحبت های وزیر ورزش بوده و اینکه بازیکنان به خاطر کسر قرارداد معترض هستند گفتت: من بعید می دانم چنین مساله ای وجود داشته باشد و چنین چیزی را در ذهنشان دنبال کنند. وزیر ورزش رئیس مجمع باشگاه است و می تواند درباره مسائل صحبت کند. همه اعضای باشگاه باید تابع نظرات وزیر باشند. من نمی‌دانم چه صحبتی مطرح شده ولی امسال قراردادهایی با تیم امضا شده بود که اعضای هیأت مدیره موافق آن نبودند ولی ما به تعهدات باشگاه عمل کردیم که تیم سر و سامان پیدا کند و این موضوع به احترام مدیریت و کادر باشگاه بود. قرارداد بازیکنی که 100 میلیون بوده 800 میلیون به امضا رسیده و از نظر سایر اعضا این قراردادها معقول نبود ولی همان طور که گفتم به احترام کادر فنی ما به تعهداتمان عمل کردیم. اگر اعتراضی هم هست ما باید معترض باشیم نه بازیکنان. ولی در مورد شایعاتی که پیش آمده باید بگویم در 3 روزی که من در عمان حضور داشتم، کوچکترین بی‌احترامی از طرف بازیکنان و کادر فنی به و چیزی جز ادب ندیدم.
عضو هیات مدیره در واکنش به سرپرست تراکتورسازی گفت: من معتقدم این دوستانی که در فوتبال هستند، باید رفاقت بین فوتبالی ها را تقویت کنند. البته به نظر من نباید به مساله سربازان ورود کنیم.
او در پایان درباره جلسه هیات مدیره افزود: قرار است فردا جلسه ای را درباره مسائل مختلف داشته باشیم.


نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان