تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵

وکیلی: اراده‌ای برای رابطه مستقیم اصلاح‌طلبان با رهبری وجود دارد /باید سوءتفاهمات را حل کرد

عضو هیات رییسه مجلس معتقد است اگر اصلاح‌طلبان طرح دیدگاه کنند سوءتفاهمات رفع خواهد شد.
رویداد۲۴-عضو هیات رییسه مجلس معتقد است اگر اصلاح‌طلبان طرح دیدگاه کنند سوءتفاهمات رفع خواهد شد.

محمدعلی وکیلی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت ارتباط مستقیم اصلاح طلبان با رهبری و نقش جهانگیری به عنوان رابط دراین زمینه به خبرنگار خبرآنلاین گفت: این یک پالس مثبت است و معلوم می شود که اراده ای برای این رابطه وجود دارد. خوشبختانه فرد شناسنامه داری مسئول این رابطه است.

وی اظهار داشت: آقای جهانگیری در بین اصلاح طلبان از مقبولیت خوبی برخوردار است و فرد امینی محسوب می شود. تعیین یک رابط فی‌مابین یک گام مهمی است و نشان دهنده این است که از طرف رهبری آغوش باز است.

وکیلی بیان کرد: از این طرف هم اصلاح طلبان همواره معتقد بودند که لنگرگاه‌شان رهبری است چون ولایت فقیه دکترین اصلاح طلبی هست و خواهد بود.

وی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید از فرصت برآمده برای بیان منویات‌شان استفاده کنند، اصلاح طلبان باید خودشان را در منظومه جمهوری اسلامی تعریف کنند و از منظومه جمهوری اسلامی با رهبری صحبت کنند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس بیان کرد: ظلمی که به اصلاح طلبان شده است این است که نیاز جمهوری اسلامی به اصلاح طلبان هنوز به درستی تبیین نشده است، اگر طرح دیدگاه کنیم قطعا سوء تفاهم ها را حل می کند.

وی تصریح کرد: ما نیازمند یک شیفت ادبیاتی هستیم، پارادایم ما پارادیم جمهوری اسلامی است اما نیاز به یک شیفت ادبیاتی داریم.

نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان