تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۵

حسینی: برابر بنیادکار از جان مایه می‌گذاریم/ سرمربی بنیادکار: ترسی از ذوب‌آهن نداریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر 2 تیم در بازی‌های قبلی خود امتیازهای زیادی را برابر تیم‌های خوب آسیا از دست داده‌اند.
رویداد۲۴-سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر 2 تیم در بازی‌های قبلی خود امتیازهای زیادی را برابر تیم‌های خوب آسیا از دست داده‌اند.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با بنیادکار ازبکستان اظهار کرد: بازی فردا یک بازی بسیار سخت است. هر دو تیم در بازی‌های قبلی خود امتیازهای زیادی را برابر تیم‌های خوب آسیا از دست داده‌اند. فردا هر دو تیم برای جبران بازیهای گذشته به زمین می‌روند و تمام وجودشان را در زمین می‌گذارند.
وی افزود: دو تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا بیشترین امتیازها را از این بازی کسب کنند. ذوب آهن هم بالاخره از این قاعده مستثنی نیست و همواره ذوب اهن مقابل بنیادکار بازیهای خوبی را به نمایش گذاشته است. فردا نیز سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.
سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: در این بازی ما قاسم حدادی‌فر و محمدرضا عباسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با این حال بازیکنان دیگر در اختیار ما هستند و ریکاوری خوبی هم داشته‌اند. سعی می‌کنیم علی رغم فشارها بازیکنان را به این بازی برسانیم. بازیهای اخیر واقعا برای ما سنگین بوده است.
حسینی در خصوص بنیادکار گفت: بنیادکار تیم بسیار خوبی است و همواره در فوتبال ازبکستان مشهور بوده است. سه نفر جلوی این تیم همه بازیکنان خوب، باهوش و فرصت طلبی هستند که می‌توانند به تیم‌های حریف ضربه بزنند.
وی در پایان افزود: شرایط ما امسال در لیگ قهرمانان آسیا طوری شده که ما بازی اول را در امارات بودیم، بازی دوم در عمان حضور داشتیم و الان هم در ازبکستان بازی داریم. با این وجود چاره‌ای نداریم و باید باز هم به عنوان میهمان بازی کنیم. وظیفه ما در مستطیل سبز است که بتوانیم بهترین نمایش خود را داشته باشیم.
***
سرگئی لوشجان می‌گوید تیمش ترسی از دیدار با ذوب آهن ندارد و برای کسب برد به میدان خواهد رفت.
سرگئی لوشجان سرمربی ۴۳ ساله سرمربی بنیادکار ازبکستان در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: فردا بازی سختی برابر ذوب آهن داریم که چاره‌ای جز برد نداریم و می‌خواهیم هر طور شده سه امتیاز را در خانه نگه داریم. ما حریف آسانی برای ذوب آهن نخواهیم بود. بازیکنان جوانی در تیم داریم که همه در آینده پیراهن تیم ملی ازبکستان را به تن خواهند کرد و سرمایه فوتبال ما خواهند بود. این بازی مهمترین بازی فصل ما است چرا که اگر نتوانیم پیروز شویم کار ما در بازیهای برگشت بسیار سخت خواهد شد.
او درباره بازیکنان محروم و مصدوم تیمش گفت: غیر از اکرم کمیلوف بقیه بازیکنان شرایط بازی دارند. البته تنها زمان مشخص خواهد کرد که چه بازیکنانی در تیم بازی خواهند کرد. ما برنامه‌های خوبی برای این دیدار داشتیم که الان در نشست خبری نمی‌توانم برنامه‌های تیمم را به زبان بیاورم. فقط این را می‌توانم بگویم که بازیکنان جانشین ما همه شرایط خیلی خوبی دارند. ما برای برد در بازی فردا کاملا آماده هستیم و فضای خوبی در تیم ما حکم فرماست. ذوب آهن با توجه به شکست در بازی قبل، در این دیدار با تمام توان به میدان خواهند رفت و ترسی از باخت ندارد.
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و بنیادکار روز سه‌شنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه خانگی بنیادکار برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ذوب آهن ، ازبکستان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان