تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۶

آزمون: هنوز زود است که به لیورپول بروم/ گلی که به قطر زدم بهترین گلم است

ستاره تیم ملی فوتبال ایران رویای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد. او که به "مسی ایران" شهرت دارد از بهترین گل دوران فوتبالی خود سخن به میان آورد.
رویداد۲۴ستاره تیم ملی فوتبال ایران رویای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد. او که به "مسی ایران" شهرت دارد از بهترین گل دوران فوتبالی خود سخن به میان آورد.

به گزارش از الکاس، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم ملی فوتبال ایران باید به مصاف تیم ملی فوتبال قطر برود و این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است.

سایت الکاس قطر قبل از این دیدار حساس گفت‌وگویی از سردار آزمون را که با سایت کمیته عالی پروژها و ارث کرده بود، منتشر کرد. امید نخست گلزنی در تیم ملی فوتبال ایران قبل از این دیدار گفت: در دیدار رفت می‌توانستیم خیلی زودتر به گل برسیم اما عملکرد خوب خط دفاعی قطر این اجازه را به ما نداد. خوشبختانه مهم سه امتیاز بوده که به آن دست پیدا کردیم.

او رویای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد. آزمون گفت: بدون شک جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از هر نظری بسیار مهم خواهد بود. از شانس خوب ما این رقابت بزرگ در قاره آسیا برگزار می‌شود و هواداران به راحتی می‌توانند خود را به قطر برسانند و از تیم محبوب‌شان حمایت کنند. رویای من حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ است و امیدوارم که بتوانم به کشورم کمک کنم.

او ادامه داد: این رقابت بزرگ فرصت خوبی برای من به شمار می‌آید تا توانایی‌هایم را اثبات کنم هم‌چنان‌که انگیزه برای ما به شمار می‌آید تا دستاور بزرگ کره جنوبی در جام جهانی ۲۰۰۲ را تکرار کنیم. فوتبال ایران استعدادهای ناب زیادی دارد و بدون شک این توانایی را دارد که موفقیت‌های بزرگ را به دست آورد.

با وجود آن که آزمون سابقه گل زدن به بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را در کارنامه دارد اما بهترین گل خود را گلی می‌داند که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ به قطر زد. او گفت: خاطرات بسیار خوبی از آن دیدار دارم. گلی که در آن دیدار به قطر زدم استارت من با تیم ملی ایران بود و بعد از آن گل بود که دیگر خود را به ترکیب اصلی تحمیل کردم. آن گل باعث افتخار خودم و خانواده‌ام شد و باید 
بگویم که بهترین گل دوران فوتبالی من تا الان بوده است.

آزمون در پایان سخنانش درباره این سوال که آیا روستوف را ترک می کند؟ این‌گونه پاسخ داد: خبرهایی درباره علاقه باشگاه لیورپول به جذب من به گوش رسید اما هنوز زود است که راهی تیم بزرگی چون لیورپول شوم. اطمینان دارم که در صورت پیوستن به لیورپول فرصت کمی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی را دارم و این چیزی است که اصلا آن را دوست ندارم. می‌خواهم در تیمی بازی کنم که بتوانم استعداد خود را شکوفا کنم و فرصت بازی کردن در آن به من برسد. اطمینان دارم که در آینده‌ای نزدیک فرصت بازی کردن در یک تیم بزرگ را به دست می‌آورم.
منبع: ایسنا
نظرات شما
پیشخوان