تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶

سرمایه گذار و میلیاردر معروف انگلیسی: ترامپ کینه جو و خطرناک است

'ریچارد برانسون' کارآفرین و سرمایه ‌گذار انگلیسی در همایشی در مالزی 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا را فردی 'کینه جو' دانست.
رویداد۲۴-'ریچارد برانسون' کارآفرین و سرمایه ‌گذار انگلیسی در همایشی در مالزی 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا را فردی 'کینه جو' دانست.

 

به گزارش ایرنا، این میلیاردر انگلیسی که روز چهارشنبه در نشست انجمن تحول جهانی 2017 در کوالالامپور پایتخت مالزی سخن می گفت به صراحت مواضع خود را در مورد ترامپ مطرح کرد و گفت: من شخصا می دانم دونالد ترامپ یک فرد بسیار کینه جو است.
به نوشته روز پنجشنبه تارنمای روزنامه 'نیو استریت تایمز'، برانسون گفت: من فکر می کنم این یک فرد غمگین و خطرناک است و باعث تأسف است که او در حال حاضر در یک چنین موقعیت قدرتمند و مهمی است.
این کارآفرین و سرمایه دار انگلیسی از موضع رئیس جمهوری آمریکا در مورد تغییرات آب و هوایی و تاثیر آن بر جهان که علم ثابت کرده است نیز انتقاد کرد و گفت: من از چین برای کمک به محیط زیست سپاسگزارم.
نشست انجمن تحول جهانی 2017 که با شرکت سه هزار نفر از سراسر جهان برگزار می شود، امروز پنجشنبه در کوالالامپور به کار خود پایان می دهد.
'سر ریچارد چارلز نیکولاس برانسون' کارآفرین و سرمایه‌گذار انگلیسی که این موضع را علیه رئیس جمهوری آمریکا در این نشست گرفته است، رئیس و بنیان گذار گروه شرکت ‌های ویرجین است که عنوان بیش از 400 شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده است.
نخستین سرمایه گذاری برانسون در 16 سالگی در یک مجله به نام دانش آموز بود و برپایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال 2012، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند انگلیسی بوده است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: رییس جمهور
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان