تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۶

نتانیاهو از راه اندازی سامانه ضد موشکی 'فلاخن داود' خبر داد

ترس رژیم صهیونیستی از موشک های مقاومت اسلامی بعاث شده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از راه اندازی سامانه ضد موشکی 'فلاخن داود' و توسعه سامانه ضد موشکی 'سهم' و دیگر تجهیزات جنگی خبر دهد.
رویداد۲۴- ترس رژیم صهیونیستی از موشک های مقاومت اسلامی بعاث شده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از راه اندازی سامانه ضد موشکی 'فلاخن داود' و توسعه سامانه ضد موشکی 'سهم' و دیگر تجهیزات جنگی خبر دهد.

به گزارش امروز (دوشنبه) شبکه خبری اسکای نیوز عربی، بنیامین نتانیاهو در آغاز جلسه هفتگی هیات دولت صهیونیستی تصریح کرد که «ما به صورت هدفمند سعی در تقویت توان هجومی خود علیه دشمنان داریم و در عین حال، برای تقویت توان دفاعی خودمان هم تلاش می کنیم.»
وی افزود: سامانه فلاخن داوود مختص مقابله با موشک های دارای برد متوسط است و اهمیت زیادی برای امنیت اسرائیل دارد و ضامن دفاع از جبهه داخلی آن است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین از پیشرفته سازی سامانه ضد موشکی
'حیتس' برای هدف قرار دادن موشک های راهبردی دور برد خبر داد.
رژیم صهیونیستی کار روی سامانه ضد موشکی فلاخن داوود را پس از جنگ سال 2006 زمانی که موشک های حزب الله از سامانه ضد موشکی پاتریوت این رژیم عبور کردند، آغاز کرد.

«امیر ایشل» فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی پس از جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در سال 2014 از شکست سامانه ضد موشکی 'گنبد آهنین' خبر داده و اعلام کرده بود که «ما نمی توانیم از اسرائیل در برابر موشک های مقاومت فلسطین دفاع کنیم.»
پیشرفته سازی و تکمیل سامانه ضد موشکی فلاخن داوود که در ابتدا 'عصای سحرآمیز' نام داشت از طریق یک شرکت آمریکایی و صنایع نظامی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

منبع: ایرنا
برچسب ها: نتانیاهو ، اسرائیل
نظرات شما