تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۶

وقتی مدیر مجموعه آزادی می‌گوید خدا رحم کرد!

رایگان بودن تماشای دیدار ایران-چین موجب ازدحام جمعیت تماشاچی در ورزشگاه آزادی شد و این ازدحام می‌توانست اتفاقات تلخی را رقم بزند.
رویداد۲۴-رایگان بودن تماشای دیدار ایران-چین موجب ازدحام جمعیت تماشاچی در ورزشگاه آزادی شد و این ازدحام می‌توانست اتفاقات تلخی را رقم بزند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار ایران مقابل چین در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 یکی از پرتماشاگرترین بازی های اخیر تیم ملی بود. مسابقه ای که به علت تعطیلات عید از طرفی و رایگان شدن حضور در ورزشگاه از طرف دیگر هواداران زیادی را به استادیوم آزادی کشاند و کار به جایی رسید که عده ای از هواداران به دلیل پرشدن ظرفیت ورزشگاه از روی دیوارهای بالای طبقه دوم بالا رفتند و مسابقه را از آنجا تماشا کردند. 

 طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی درباره ازدحام جمعیت در این بازی می گوید: رایگان کردن مسابقات بدون برنامه‌ریزی و بدون آنکه برآوردی برای تعیین دقیق تعداد تماشاگران و مهمانان داشته باشیم، خطرناک است. 
ازدحام جمعیت تماشاچی در این دیدار به حدی بود که عادل فردوسی پور مجری برنامه نود که آن روز گزارش این دیدار را برعهده داشت در برنامه نود شب گذشته گفت: شانس آوردیم که اتفاقی رخ نداد. اگر مسوولین می دانستند این میزان جمعیت می آید تماشای مسابقه را رایگان نمی کردند. طباطبایی هم  با تایید این گفته عادل فردوسی پور گفت:  خداوند به همه ما رحم کرد که در روز بازی ایران و چین اتفاقی نیفتاد.

برچسب ها: ورزشگاه آزادی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان