تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۶

تاکید وزیر ارشاد بر شفاف‌سازی امور صندوق هنر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیرعامل و هیات مدیره صندوق هنر بر ضرورت شفاف‌سازی و ضابطه‌مند بودن امور در این صندوق تاکید کرد.
رویداد۲۴وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی با مدیرعامل و هیات مدیره صندوق هنر بر ضرورت شفاف‌سازی و ضابطه‌مند بودن امور در این صندوق تاکید کرد.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدرضا صالحی امیری - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی - با تاکید بر این مطلب، افزود: شفاف‌سازی امور باعث می‌شود تا همگان در جریان مجموعه اقدامات و فعالیت‌ها قرار گیرند.

او ادامه داد: حساسیت نسبت به دقت در انجام امور نیز ضروری است.

صالحی امیری با اشاره به وظایف صندوق هنر، افزود: هدف صندوق کمک به اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان مخاطبان اصلی آن است.

او در عین حال تصریح کرد: هر کمکی باید اثربخش باشد زیرا کمک در شعار و سخنرانی معنایی ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صندوق هنر به عنوان حلقه وصل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جامعه هنری و فرهنگی است؛ بنابراین توجه در ارتباط با مخاطبان اصلی آن مهم است. زیرا هدف صندوق جلب رضایت مخاطب است.

صالحی امیری افزود: صندوق هنر نباید فقط به کمک‌های وزارتخانه اکتفا کند و می‌تواند از تمامی وزارتخانه‌ها و نهادها کمک بگیرد.

در بخشی از این نشست علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تاکنون به ٢٩ استان سفر داشته‌ایم و با اصحاب فرهنگ و هنر آن‌ها نشست‌هایی برگزار کرده‌ایم. توجه به امور استان‌ها ضروری است.

او افزود: صندوق هنر نیز باید به مسایل اصحاب فرهنگ و هنر در استان‌ها توجه داشته باشد زیرا همه کشور تهران نیست.

در ادامه سیدزاره مدیرعامل صندوق هنر گفت: خدمت به جامعه فرهنگ و هنر کشور فرصتی مغتنم است.

او افزود: اصحاب فرهنگ و هنر از موثرترین سرمایه های کشور محسوب می شوند و در خدمت به آن ها باید اهتمام داشت.

سیدزاده گفت: اقتصاد فرهنگ از جمله موضوعات مورد توجه و تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ما نیز به این موضوع توجه خواهیم داشت.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان