تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۶

کوهکن: اگر در شورای نگهبان بودم به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از ثبت نام محمود احمدی نژاد برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر حقوقدان شورای نگهبان بودم به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم.
رویداد۲۴محسن کوهکن ریزی در واکنش به ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری افزود: جای تاسف دارد افراد به آنچه که می گویند عمل نکنند، انتظار می رفت احمدی نژاد اینگونه رفتار نکند.

نماینده مردم لنجان در مجلس دهم شورای اسلامی عنوان کرد: از رفتار امروز احمدی نژاد و حضور در انتخابات اظهار تاسف می کنم و برای آخر و عاقبت بخیری او دعا می کنم.

کوهکن ریزی درخصوص موضوع رد یا تائید صلاحیت احمدی نژاد از سوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در این زمینه صاحب اختیار است و هرچه که آنها تصمیم بگیرند همان خواهد بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما اگر به جای یکی از حقوقدانان شورای نگهبان بودم حتما به عدم صلاحیت احمدی نژاد رای می دادم.

گفتنی است، محمود احمدی نژاد امروز -چهارشنبه- به همراه حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در ستاد انتخابات حاضر شد و به اتفاق بقایی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 ثبت نام کرد، این در حالی است که مقام معظم رهبری توصیه کرده بودند احمدی نژاد در انتخابات حضور پیدا نکند.

منبع: خانه ملت
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان