تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
مسئول ستاد حامیان مردمی رئیسی در مازندران:

باقی ماندن قالیباف یا رئیسی در انتخابات به نظرسنجی‌ها بستگی دارد

مسئول ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام رئیسی در مازندران گفت: باقی ماندن قالیباف یا رئیسی در انتخابات به نظرسنجی‌ها بستگی دارد.
رویداد۲۴-مسئول ستاد حامیان مردمی حجت الاسلام رئیسی در مازندران گفت: باقی ماندن قالیباف یا رئیسی در انتخابات به نظرسنجی‌ها بستگی دارد.

 علیرضا جانبازی در جمع خبرنگاران از سفر حجت الاسلام رئیسی در ۲۴ اردیبهشت ماه به مازندران خبرداد و اظهارکرد: در ۲۲ شهرستان ۴۴ ستاد مردمی شهرستانی تشکیل شده و بیش از ۳۰ کمیته در دستور کار قرارگرفته است.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته در حوزه اجتماعی و فرهنگی برنامه‌های خوبی اجرایی و بسیاری از  این اقدامات موجب جلوگیری مهاجرت روستائیان به شهر شد.

مسئول ستاد حامیان مردمی رئیسی در مازندران افزود: اعطای وام به روستائیان زمینه عمران و آبادانی روستاها را فراهم کرد.

جانبازی  با بیان اینکه حجت السلام رییسی جناح خود را فرا جناحی عنوان کرده است، افزود: امروز حتی برخی اصلاح طلب‌ها در خواست مجوز برای تشکیل ستاد داشته‌اند و ستادهای اصلاح طلب اصولگرایی که حامی رئیسی هستند نیز تشکیل می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه رییسی برای ریاست جمهوری سابقه اجرایی ندارد، گفت:  روحانی هم مسئولیت اجرایی نداشت و این در حالی است که رقیبان از این موضوع بر علیه رییسی استفاده می‌کنند.

مسئول ستاد حامیان مردمی ستاد حجت الاسلام رئیسی در مازندران، خاطر نشان‌کرد: اصلاح طلبان  بحث عبور از روحانی  را مطرح کردند و تا قبل از این قرار نبود ستادی برای جهانگیری فعال شود.

جانبازی، در بحث نظارت بر صندوق ها گفت: به تعداد صندوق‌های شهرها و روستاها و صندوق های سیار نمایندگان نامزدها در سر صندوق‌ها حضور دارند.

وی افزود: این ستاد مردمی است، ارتباطات خوبی در جامعه ایجاد شده و عصر  روز شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ستاد مردمی حجه الاسلام رئیسی در خیابان فرهنگ با حضور حجه الاسلام قاسمی امام جمعه موقت ساری افتتاح می شود.

این‌ مسئول در پایان گفت: شعار حجت الاسلام رئیسی بها دادن به کرامت انسان‌ها بوده و نباید گرفتاری و فقر زیاد شود و در چهار سال گذشته در حوزه آسیب‌های اجتماعی اقدامات شاخص انجام نشده است.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان