تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶

تذکر انتخاباتی قوه قضاییه به مدیران ۱۰۰ کانال تلگرامی

سخنگوی دستگاه قضا گفت: به ۸۰۰ ستاد و نامزد انتخاباتی درسراسر کشور نیز تذکرات پیشگیرانه داده شد که از این میان ۱۰۰ تذکر مربوط به مدیران کانالهای تلگرامی بود.
 رویداد۲۴-سخنگوی دستگاه قضا گفت: به ۸۰۰ ستاد و نامزد انتخاباتی درسراسر کشور نیز تذکرات پیشگیرانه داده شد که از این میان ۱۰۰ تذکر مربوط به مدیران کانالهای تلگرامی بود.

 حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در یکصد و دوازدهمین نشست خبری خود با ارائه گزارش تخلفات انتخاباتی ارسال شده به قوه قضاییه اظهار داشت: تا به امروز 196 پرونده در خصوص تخلفات انتخاباتی به دستگاه قضایی رسیده است که بیشترین تخلفات مربوط به کاندیداهای شورای شهر بوده و تخلفات ستادها یا نامزدهای ریاست جمهوری کمتر از شوراها بود.

وی افزود: همچنین به 800 ستاد و نامزد انتخاباتی در سراسر کشور نیز تذکرات پیشگیرانه داده شد که از این میان 100 تذکر مربوط به مدیران کانالهای تلگرامی بود.

سخنگوی قوه قضاییه اضافه کرد: از این میان 57 مورد مربوط به کانالهای تلگرامی موسوم به جریان های اصولگرا و کمتر از نیمی از آنها مربوط به کانالهای تلگرامی اصلاح طلبان بود.

اژه‌ای خاطرنشان کرد: از میان این تعداد نیز 18 مورد به صورت حضوری دعوت شدند و تذکرات پیشگیرانه به آنها داده شد که در این میان سهم کانال‌های اصولگرا 8 مورد، کانالهای متفرقه دو تا سه مورد و ما بقی به جریان‌های اصلاح طلب مربوط بود.
منبع: تسنیم
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان